50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
dit is een wat oudere rig |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Hier wat van mijn meest gebruikte onderlijntjes.. Groetjessssss Tim |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ziet er goed uit Tim! Thx voor het delen!!
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Moest natuurlijk ook wat van mijn lijntjes erop zetten,kon niet achterblijven Wil dit seizoen wat meer met de pop up gaan vissen,hier voor ga ik dus vaker de rig met de popup boilie eraan gebruiken die op de foto staat.. |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 2-3-2010(UTC) Berichten: 42
|
hallo rig knuppers
ik heb even een paar vraagjes. - hoe krijg ik zo,n ringetje op de hair - en hoe werken die fox pop up loodjes daar kom ik helemaal niet uit.
by the way eerste post hier op het forum en ziet er goed uit ga zo door
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
wubs schreef:hallo rig knuppers
ik heb even een paar vraagjes. - hoe krijg ik zo,n ringetje op de hair - en hoe werken die fox pop up loodjes daar kom ik helemaal niet uit.
by the way eerste post hier op het forum en ziet er goed uit ga zo door Voor het bevestigen van een ringetje is een heel mooi knoopje: Met die foxloodjes, bevestig je eerst het elastieken buisje. Het lood schuif je hier overheen. Erwin
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 835
|
en als ze nog nieuw zijn uw lijn in de gleuf van het loodje leggen rubber in de gleuf trekken ,even aan trekken zodat 1 kant gelijk zit met het loodje en de andere kant afsnijden maar wel opletten voor je lijn hé grtzz |
if you pay peanuts you catch monckey's ................ |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-2-2010(UTC) Berichten: 583
Bedankjes: 1 keer
|
hee hier 2 pop up rigs Groeten bartjan Carp93 heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
>>> Wie niet vist, Wie niet vangt <<<
|
|
|
|
|
Ziet er goed uit Bartjan! Klasse!
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 109
|
Hier 2 van de mijne die het komend weekend zullen moeten doen !
|
|
|
|
|
Ziet er goed uit Sander. Wanneer gebruik je welke rig? Bewerkt door de gebruiker donderdag 1 april 2010 14:46:38(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-2-2010(UTC) Berichten: 263
|
Carp93 schreef:hee hier 2 pop up rigs Groeten bartjan die gaan vangen vrijdag en zaterdag ik ga denk ik mijn Long hair bottom bait rig gebruiken |
Life is a game, fishing is serious |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-2-2010(UTC) Berichten: 583
Bedankjes: 1 keer
|
okej dan ( jah ik hoop het ook ) |
>>> Wie niet vist, Wie niet vangt <<<
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
succes mannen, rigs zien er goed uit. Hopen dat ze gaan vangen het weekend .(vissen) |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
zie hier veel rigs voorbij komen... maar niemand met een snagger ipv krimpkous?? why?? of hebben jullie er slechte ervaringen mee?? |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
ik gebruik ze wel eens, maar vaak als ik een rigje maak aan de waterkant. heb jij er goede ervaringen mee loedel? Ik heb verschillende kleuren, groen, wit en rood. Maakt het qua kleur nog uit denk je? (vissen) |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
|
ronald kingma schreef:ik gebruik ze wel eens, maar vaak als ik een rigje maak aan de waterkant. heb jij er goede ervaringen mee loedel? Ik heb verschillende kleuren, groen, wit en rood. Maakt het qua kleur nog uit denk je? (vissen) heb al me vis tot nu toe er wel op gevangen.... maar goed vis ook nog nmiet zo lang he.... wat ik doe ik als ik met bijvoorbeeld een rode bol vis doe ik een rode snagger eraan. het enige wat ik ook nog doe is de snaggers is een dip gooien..... vis nu momenteel met een scopex bal van nash mooi geel dus ook een gele gedipte snagger eraan.... nog niks gevangen nog ermee maar ben een beetje aan het kutten met aas en presentatie enzo. en nu moet ik wel zeggen dat ik dit jaar op 1 van de moeilijkere wateren hier in zwolle wil gaan zitten |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
oke, nou klinkt goed lijkt me. Succes op het water. Ga je trouwens morgen weg te vissen, aangezien je vrij bent en wel 4 dagen lang. Ik ga morgen denk ik ook even. Even een paar uurtjes pakken voor het gevoel, hahaha (vissen) |
|
|
|
|
|
ronald kingma schreef:oke, nou klinkt goed lijkt me. Succes op het water. Ga je trouwens morgen weg te vissen, aangezien je vrij bent en wel 4 dagen lang. Ik ga morgen denk ik ook even. Even een paar uurtjes pakken voor het gevoel, hahaha (vissen) hey ronald, nou ik weet het nog niet wat ik ga doen....... hangt denk ik van het weer af... en aangezien me tent kapot is moet ik er 1 lenen en die tent waait al om als ik er tegen aan blaas zeg maar |
|
|
|
|
hahahaha, dusssssss......... en als je wat extra haringen her in der er in poot? Nee, ik snap je maar volgens mij zou het weer morgen redelijk worden. |
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.