25 ponder Lid sinds: 26-2-2012(UTC) Berichten: 495
Bedankjes: 1 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
|
Geniet en drink met je maten! |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 10-2-2012(UTC) Berichten: 1.064
Bedankjes: 2 keer
|
Er zijn weer hele mooie vissen gevangen! |
Voer geen oorlog, voer de vissen. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 21-7-2010(UTC) Berichten: 572
|
Inderdaad mannen ! Doe zo verder ! ps. bedankt, was een half uurtje wezen pennen |
De Doorzetter Wint ! |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 2-1-2011(UTC) Berichten: 956
Bedankjes: 1 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
ff met me scooter achter de kassen wezen kijken bij mijn huis, en 2 leuke visjes gevangen, de spiegel liet dit uurtje vissen wel iets te laat doorlopen met zijn dril van 3 kwartier, ik ben helemaal gelukkig met deze mooie spiegel (komt omdat ik spiegelgek ben) team nootdorp heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 3-8-2010(UTC) Berichten: 149
|
|
passion for angling
mtcbaits |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 7-5-2012(UTC) Berichten: 76
|
heee stafan! dus ik zie dat jij ook al zo'n echte MTC liefhebber bent! top! werken ze bij je goed? ik vis der nu 2 jaar mee en bevallen me super! (deliver)
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 3-8-2010(UTC) Berichten: 149
|
@demien.
Ik vis nu 5jaar met mtc knikkers en er komt geen enkel andere bal aan mn hair. Heb met deliver,solution,glm,pineapple gold,peach/kelp en nu supatuna gevist. Op elke bal goeie resultaten gehad. Ik ga niet weg zonder mtc ballen. |
passion for angling
mtcbaits |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
@Stefan Wolthuis Proficiat met de vangsten b
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Mijn tellertje van Nederlandse karper is van de nul af sinds vandaag. Bewerkt door de gebruiker maandag 14 mei 2012 21:39:16(UTC)
| Reden: Niet aangegeven leen heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 22-1-2011(UTC) Berichten: 359
Bedankjes: 5 keer Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
Vanacht nummer 1 en 2 voor 2012 gevangen. Eerste 3 sessietjes blanco Graskarper van 24pond Schubje van 12 pond |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
leen schreef:Mijn tellertje van Nederlandse karper is van de nul af sinds vandaag.
En een mooie om van de nul te gaan Leen. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 2-1-2011(UTC) Berichten: 956
Bedankjes: 1 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
@leen,hee ik ben dus niet de enigen die die weegschaal gebruikt |
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Mooie vissen hoor! Er zitten echt puntgave pareltjes tussen! De vissen komen steeds wat losser. Hopelijk komt nr. 1 komende week voor mij langs. |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Goed bezig heren hopelijk smaakt het de vis naar meer vangsten voor jullie
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 24-9-2009(UTC) Berichten: 367
|
Zit nu te vissen vanaf gisteravond, heb vanacht een mooie schub en een mooie spiegel gevangen, En vanmorgen een vis verspeelt in obstakels. Heb er al 20 vissen dit jaar geland zonder problemen, en mn 3e run net zat ook even vast. maar heb hem wel kunnen landen, een mooie spiegel van 28 pond. Heb nu mn toppen omhoog en mn baitrunner dicht. Foto's volgen
Mvg
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 21-7-2010(UTC) Berichten: 572
|
gisteren voor de eerste keer in 6 sessies met de pen geen karper :( wel een Leuke zeelt toen ik net wou stoppen ^^ |
De Doorzetter Wint ! |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
team nootdorp schreef:@leen,hee ik ben dus niet de enigen die die weegschaal gebruikt . Nope. Mij maakt het niet veel uit dat die niet geijkt is door een officieel instituut met een certificaat ;-) Een pondje meer of minder, zal mij echt worst wezen. Hoef er geen prijzen mee te winnen en ook mijn salaris is er niet van afhankelijk en op mijn leeftijd is "ik heb de grootste" niet meer prioriteit # 1 ;-). Gebruik het eigenlijk meer om vergelijking te maken met mijn eigen andere vissen.
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 7-5-2012(UTC) Berichten: 76
|
@ stefan
Ik vis nu dit jaar voor het eerst met MTC ballen, Men maatje vist er nu ongeveer 2.5 jaar mee! wij vissen met deliver omdat hier de goede vangsten op blijven komen! nog tips? Solution moet een goede bol zijn hoorde ik.. maar weet niet jij hebt ervaring mee dus vertel! ( mag ook Privebericht ) ik hoop van je te horen!
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
leen schreef:en op mijn leeftijd is "ik heb de grootste" niet meer prioriteit # 1 ;-). Nee leen dan ben je al blij als ie het nog doet. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 21-9-2011(UTC) Berichten: 182
|
morgen laatste keer voeren en dan donderdag op vrijdag hopen dat het wat word !! b
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.