20 ponder Lid sinds: 5-5-2012(UTC) Berichten: 311
|
Ik heb ze al paar keer voorbij zien gaan de topics met iemand die een foudraal verkoopt voor nog geen tien euro. Mijn vraag is of iemand nog een foudraaltje heeft rond de 10 euro liefst beneden de 15 euro. Zolang ik er 3 hengels van 3.60m in kwijt kan ben ik al tevreden. Merk: Ik ben niet op zoek naar een speciaal merk Prijs: 10 euro? mvg, Bas Bewerkt door de gebruiker maandag 14 mei 2012 18:00:35(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
|
Ik wacht nog even af, misschien is er iemand die snel van zn foudraal af wilt
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 9-5-2012(UTC) Berichten: 40
|
|
|
|
|
|
|
Je hebt helemaal gelijk, misschien is er nog iemand die van z'n foudraal af wilt anders koop ik een nieuwe op een online shop
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Dan kan je vlgs mij je molen er niet op laten. Die andere aanbieding hierboven van € 35 wel. Zo te zien heeft die ook nog vakken aan de andere kant. Ik zeg doen. PS: Nadeel is wel dat je alle vakken wilt gebruiken... advies is om gelijk een abonnement bij de fysio te nemen..:-). PS2: als het om de bescherming van je (dure) hengels gaat is goedkoop ZEKER duurkoop.. Bewerkt door de gebruiker dinsdag 15 mei 2012 19:35:49(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
bij die van trend kan dat ook wel leen.
ja idd. zou zoizo een gevoerde nemen als je ze wilt beschermen
|
|
|
|
|
Bedankt mensen, ik heb liever een foudraal dat de hengels beschermen dus zo te zien ben ik wat duurder uit dan en natuurlijk de hengels opgetuigd en wel Misschien heeft de plaatselijke viswinkel nog wat foudraals liggen, maar een aanbod hier is altijd welkom
|
|
|
|
|
Topic mag gesloten worden
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.