10 ponder Lid sinds: 7-5-2012(UTC) Berichten: 76
|
vrijdag middag voordat ik ging vissen heb ik duivenvoer in de week gezet. en heb ze er nu uitgehaalt om te koken. wat kan ik er in doen om het te versterken? of gewoon zo laten koken en met kookwater terug doen in een schone emmer?
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 5-5-2012(UTC) Berichten: 311
|
Misschien een flavour ofzo erin, maar volgens mij zonder iets erbij te doen werkt het ook goed.
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 10-10-2011(UTC) Berichten: 762
|
Duivenvoer bevat genoeg geur en smaak stoffen Ik zou het lekker simpel houden! |
Vissen 2013: Zat Zwaarste 2013: Veelste weinig kilo |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Naar het koken water afgieten NIET WEG GOOIEN! duivenvoer kan je prima voorzien van toevoegingen (voertje voor warm weer) zonnebloemolie zwarte en witte peper knoflook poeder zout pittige paprika poeder (voor een rode mix) kerrie poeder (voor een geele mix) Je kan ook een mix maken met honing siroop i.c.m stroop je fantasie is de limiet. Heb je een mix gemaakt vermenging het kookvocht met pellets groundbait of method mix creëer je een super attractief voertje. Vis je toch heel anders als de rest succes Bewerkt door de gebruiker zondag 13 mei 2012 16:32:33(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-2-2012(UTC) Berichten: 221
|
Volgende keer de flavour of toevoeging die je wilt gebruiken voor het weken aan het water toevoegen!.. partikels hebben de eigenschap om water op te nemen en dus ook jouw flavour.. Als je het na het koken toevoegt zit het wel aan de buiten kant maar niet er binnenin..wil je maximale attractie zou ik het van te voren aan het water toevoegen, vervolgens koken en op dit water laten staan tot je het gebruikt...
grt Marc |
Als iedereen het anders doet, doen we allemaal hetzelfde..... |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
@Marc Prima toevoeging vloeibare kan je prima mee koken kruiden helaas niet Bewerkt door de gebruiker zondag 13 mei 2012 17:24:25(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 7-5-2012(UTC) Berichten: 76
|
allemaal bedankt voor de reactie´s ! ik heb zoals jowan zei pittige paprika poeder er by gedaan.
grtz Demien..
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.