CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Materiaal & Techniek
»
Twijfel tussen FOX MX+, Micron N en Micron NX
15 ponder Lid sinds: 25-4-2012(UTC) Berichten: 137
|
Haha tijd om naar bed te gaan Ik heb het aangepast
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 5-5-2012(UTC) Berichten: 311
|
Ik heb onlangs Delkim EV Plus gekocht de goedkopere versie en bevalt me zeker zeer goed
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 19-4-2012(UTC) Berichten: 200
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Henk Haarlem schreef:Ai Je heb ze niet gekocht maar besteld, bij Raven notabene Hopelijk heb je ze deze maand nog. Maar indien het wel snel geleverd wordt, veel plezier der mee. Bij een positief levering hier je complimenten dumpen. http://www.carpfeeling.c...af_postst5002_Raven.aspxBy the way Nash heeft deze nu ook he, voor de visser die geen draadloos nodig vind. ( ook al is dit nu te laat ) Yep, was online-only aanbieding van de webshop, ze lagen niet bij Raven zelf, omdat iedereen minimaal draadloos wil en in de meeste gevallen een setje 3+1. Maar ikke zou ikke niet zijn als ik niet op voorhand bel en er zeker van ben dat ze voorraad zijn en op tijd verzonden kunnen worden Pakketje is al onderweg naar dankzij een zeer behulpzame jongedame bij Raven Dronten . Track&Trace zegt vrijdag afleveren. Ik zal feedback geven als de boel in orde is op die link van je. Die Nash zijn ook erg fraai....komt ie nu mee hahahahaha sebastian25 schreef:Gefeliciteerd Maarten Ga je vast veel plezier mee beleven! Jammer dat je ze niet meteen mee hebt kunnen nemen. Die beetmelders zien er goed uit Henk. Zeker voor die prijs! Thanks ik zal zorgen voor een kleine review na een tijdje gebruiken Tijgernootje schreef:Ik heb onlangs Delkim EV Plus gekocht de goedkopere versie en bevalt me zeker zeer goed Kijk, das goed te horen Tijgertnoot Bewerkt door de gebruiker vrijdag 11 mei 2012 09:53:58(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
|
Pakje ligt bij de buren....buren weg
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 25-4-2012(UTC) Berichten: 137
|
Haha zal je net zien. d
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
Maarten1977 schreef:Pakje ligt bij de buren....buren weg wordt nog erger.....bestelling van mijn vrouw lag bij de buren.....kansloze TNT-hufter heeft de verkeerde bon ingevuld, ik kan pas de eerstvolgende werkdag bij de AH (postpunt) terecht, dat zal dus wel maandag worden. Zal wel weer drama worden, mijn pakje, met de bon van het pakje van mijn vrouw. Godverdomme! Bewerkt door de gebruiker zaterdag 12 mei 2012 00:00:11(UTC)
|
|
|
|
|
Zaterdag een behulpvaardige dame bij de Albert Heijn (TNT-afhaalpunt). Pakje op mijn naam, naam van mijn vrouw op de bon, moeilijk verhaal, maar kon met paspoort van mijn vrouw toch het pakje meenemen. Pakje binnen, 2 Delkims erin. Aankomend weekend maar eens mee gaan zitten Review volgt Bewerkt door de gebruiker maandag 14 mei 2012 17:44:45(UTC)
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Materiaal & Techniek
»
Twijfel tussen FOX MX+, Micron N en Micron NX
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.