CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
CarpNews
»
Karperrecord vrouwen verbroken
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Het record karper voor vrouwen is verbroken! Jo Green is de gelukkige vangster met 'The brown Fish' op 84lb. ( Les graviers) Jammer voor onze Nederlandse Sandra Claessen die het record al een aantal jaar in handen had!
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
Das een beste vis Mvg Patrick |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 11-3-2011(UTC) Berichten: 71
|
hehe is echt leuk!! ik ben al zolang op zoek naar een meisje die vist maar is niet te vinden... zekere niet tussen de karpers. zou het echt nice vinden ooit een visster te vinden voor mijn passie mee te delen. de vis is echt knap! sterk werk mevrouw de visster...!
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Dat krijg je nou als je ze toestemming geeft uit de keuken te komen. Bewerkt door de gebruiker woensdag 9 mei 2012 22:41:05(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 10-2-2012(UTC) Berichten: 1.064
Bedankjes: 2 keer
|
|
Voer geen oorlog, voer de vissen. |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
|
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-2-2011(UTC) Berichten: 762
|
Machtige vangst! Proficiat! |
Don't forget to smell the roses along the way... |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Vrouwen nemen de wereld over hoop ook niet de karper scene idd schitterende vangst b
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 513
|
haar man had die ketting niet los moeten maken dan had hij die bak zelf kunnen vangen hahahah
topvangst mooi hoor |
Je kan niet altijd vangen tijdens het vissen, anders had vissen wel vangen geheten!!!!!!!!
groeten jos van Pinxteren |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Pfff.... wat een beest.....
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 7-5-2012(UTC) Berichten: 76
|
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 835
|
josvanpinxteren schreef:haar man had die ketting niet los moeten maken dan had hij die bak zelf kunnen vangen hahahah
topvangst mooi hoor of was beter niet gaan douchen haha @jowan das er 1tje zoals ge zoekt hé maat lol |
if you pay peanuts you catch monckey's ................ |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
@carpfigter Zeker weten denk dat zij bezet is gezien de armpjes rechts op de foto d Wie het gelukt treft een vissende vrouw aan de haak te slaan heeft goud in handen PS: In haar geval een dikke bak Bewerkt door de gebruiker donderdag 10 mei 2012 13:17:37(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 9-5-2012(UTC) Berichten: 40
|
Wa ne bak
ik hoop er ooit ook zo eentje boven te halen |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
|
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
niet officieel he.... hij telt alleen maar als ze hem ook 50 cm van de grond af kan tillen d d d d |
groet erik |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
@ Jowan Quote:Wie het gelukt treft een vissende vrouw aan de haak te slaan heeft goud in handen Of nooit meer een karper. Nee mannen het geluk in vrouwen zit niet in het samen vissen maar eentje die je laat vissen, en de sloten niet heeft veranderd als je thuis komt na weken Frankrijk of 30 weekende. Of na het maken van 50 kilo bollen in haar keuken en dan de troep voor je opruimt, en daarna je ook nog een lekker bakkie geeft. DAAR zit je geluk als je zo'n vrouw heb. Bewerkt door de gebruiker donderdag 10 mei 2012 15:27:44(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 9-7-2010(UTC) Berichten: 464
|
Deze vis heeft ook wel wat weg van 'The Scar'. Anyway, zo zie je maar weer dat gewicht niet veel zegt. Een hele dikke vis, maar mooi?.... |
Never let the fear of striking out keep you from playing the game..! |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 80
|
Zoooo, dat is een beste! Die zou ik ook wel aan mijn haak willen hebben. You go girl!
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 18-9-2012(UTC) Berichten: 172
Bedankjes: 1 keer
|
Gaaf man! Ik hoop mijn vriendin ook een keer een karper vast pakt. Maar dan eentje die niet zo zwaar is dan he anders sta ik voor L*l
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
CarpNews
»
Karperrecord vrouwen verbroken
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.