10 ponder Lid sinds: 7-5-2012(UTC) Berichten: 76
|
hoe zo'n zulke ervaringen hebben jullie met dumbell pop-ups? prikken jullie de naald er horizontaal in of verticaal ? singlebait of snowman? dumbell boilies bevallen we super in 14mm en 18mm, singlebait of snowman presentatie maar de dumbell pop-up is me nog uitvogelen.
raadgevers?
Demien..
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 25-4-2012(UTC) Berichten: 137
|
Belangrijk is natuurlijk dat je een evenwichtige presentatie hebt en het niet alle kanten op slingert. Ik ben zelf geen pop-up liefhebber en heb nog nooit met een dumbell pop-up gevist, maar denk wanneer je deze horizontaal erop zet hij veel heen en weer gaat bewegen. Probeer het even uit in een wasbak met de kraan open die voor stroming zorgt.
|
|
|
|
|
hartstikke bedankt sebastian! ik zal het zeker is een x uit gaan proberen!
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Gebruik Mainline Hi-Visual Dumbell Pop Ups Milky Toffee. Knip 1 dumbell door midden vis met de helft (klein wit stipje) boven op een boilie. Heef mij veel vis opgeleverd
|
|
|
|
|
jowan , ik heb die niet in dumnbell maar wel in de normae 12/14 mm? goeie pop-ups. milky toffe van mainline
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 15-3-2012(UTC) Berichten: 154
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
ik denk dat je alle kanten op kunt wat betreft pop-ups. single pop-up of snowman rond of dumbell verschillende kleuren en smaken. verschillende groottes. en wat ook wel belangrijk is dat je het goed uit balanceerd bij je bepaalde rig die je gebruikt want elke rig reageerd anders met liggen of drijvend aas kortom je kunt het zo gek nie bedenken wel combo`s je kunt maken en tis altijd makelijk om verschillende pop-ups mee te nemen en kijken wat bij jou werkt. suc6! Bewerkt door de gebruiker donderdag 10 mei 2012 22:27:58(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Ik zeg maar ZOO dat is korter dan dierentuin |
|
|
|
|
erg bedankt smif! ik zal je aanrader delen aan het viswater ! bedankt!
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.