20 ponder Lid sinds: 5-5-2012(UTC) Berichten: 311
|
Hallo Carpfeelers! Misschien is het er al, maar zijn er Carpfeeling backgrounds voor de desktop? Lijkt me leuk die te hebben zodat ik die kan instellen op mn pc, en misschien zouden anderen die ook wel willen hebben Ik kon verder geen backgrounds vinden op de site zelf, dus misschien leuk ideetje dat die er zijn ? Bewerkt door de gebruiker zondag 6 mei 2012 19:22:05(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
Tijgernootje schreef:Hallo Carpfeelers! Misschien is het er al, maar zijn er Carpfeeling backgrounds voor de desktop? Lijkt me leuk die te hebben zodat ik die kan instellen op mn pc, en misschien zouden anderen die ook wel willen hebben Ik kon verder geen backgrounds vinden op de site zelf, dus misschien leuk ideetje dat die er zijn ? Zijn er al volgens mij op de homepage onder walpapers http://www.carpfeeling.c...CarpStuff/105/WallpapersMvgPatrick Bewerkt door de gebruiker zondag 6 mei 2012 20:07:30(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
|
aha thanks
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
het enige wat ze ff moeten aanpassen is dat ze er .nl hebben staan en het is toch .com??? |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
Als je .nl in typt, ga je automatisch naar de carpfeeling.com, en zo kunnen mensen zien dat het een NL forum is (lijkt mij)
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Je hebt gelijk Lodewijk. Het is eigenlijk .com al werkt .nl ook.
Was het helemaal vergeten en zal het binnenkort even aanpassen.
Gr. Erwin
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 19-4-2012(UTC) Berichten: 200
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
ff vraagje.....ik zie wel eens een frontpage met een ijsvogel op een hengel(of riet?) maar kan die niet vinden die zou ik wel heel graag eens als wallpaper willen zien weet iemand van wie die foto is?
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.