55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
aangezien het me niet lukt om de 2 tenten te ruilen tegen een 2 persoons titan gaan ze los de verkoop in. het betreft een nash brollydome met splinternieuwe winterskin en een nash titan brolly inclusief heavyduty grondzeil. de vraagprijs voor de titan brolly is 275 en voor de brollydome 250. bijde tenten zijn echt splinternieuw en verkeren geen mankementen. de titan brolly de kenner weet wat het kost allemaal. groetjes |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Beetje toevoeging aan je aanbiedingen Lodewijk, als je het niet erg vind Ben zelf in het bezit van de Brolly Dome en het is een zeer degelijke tent. De tent staat enorm stevig, je krijgt er heel goede haringen bij, en de naden zijn ook mooi afgeplekt. De ritsen zijn ook zeer degelijk en lekker groot. Ritst makkelijk open als je een run krijgt. Je kan er ook 2 stretchers in kwijt, maar dan is het wat krap bij de voeten. Dit probleem is zo opgelost als je de voorkant er uit ritst, en de winterskin gebruikt. Zo win je zeker 10cm aan ruimte in de tent! Dikke aanrader! Jorden heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
|
|
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
nu ja, zal mn duit ook maar in het zakje doen heb hem ook, en ik hheb het me zéker nog niet beklaagd deze gekocht te hebben! b hij staat zeer stevig, de ritsen zijn nauwelijks kapot te krijgen (vraag me niet hoe ik dit weet ) en zoals jorden zegt, je krijgt er een hoop stevige haringen bij (ik gebruik er elke keer minder dan er zijn bijgeleverd, dus je hebt altyd reserve!). Mijn fox bedchair (die hele brede, naam vergeten) past er perfect in met een zee van ruimte voor ander materiaal. Ook ik ga er soms met 2 stretchers in zitten maar dan wel met het voeteneind wat uit de tent zéker die 260 euro waard! b |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 19-4-2012(UTC) Berichten: 200
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
In je vorige topic had je toch al 2 gegadigden voor die Titan of niet? Of hebben die afgehaakt?
|
|
|
|
|
nog niks vernomen van ze. dus ze staan nog te koop |
|
|
|
|
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 11-12-2010(UTC) Berichten: 51
|
die titan brolly kun je daar ook een wrap bij krijgen voor deze kan ze alleen voor de as vinden
mvg remco
|
niet geschoten is altijd mis |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ja zeker die bedoel ik.. dan heb ik wel belang bij die brolly heb je hem nog
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jij woont toch in zwolle ofnie |
|
|
|
|
momenteel verblijf ik in frankrijk haha maar dr bestaat toch altijd wel iets als de post |
|
|
|
|
ja is ook goed maar ik woon in de buurt van zwolle vandaar als je mij het bedrag wat het versturen kost in pm stuurt wil ik hem wel overnemen maar nog een vraag kun je hem nog tien dagen vast houden krijg ik mijn vakantie geld stort ik het dan over als je wil |
|
|
|
|
uiteraard wil ik hem voor je vast houden. en als we hier iemand hebben die uit de buurt komt dan kan ik het altijd vragen of die gene hem voor je mee wil nemen |
|
|
|
|
mooi man bedankt als je mij je rekening nummer doet dan pm ik je als ik geld overstort mischien is het al eerder. doe ik je dan mijn adres. want moet nu nog wachten op mijn vriendin met de pas.
mvg remco
|
|
|
|
|
op je vriendin met de pas????? hehehe geef nooit je pas aan de vrouw!! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
of het is uit voorzorg lode d d |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
nee weet ik maar ze moet een duosit voor de kinderwagen ophalen want de tweede is onderweg en denk dat ze niet in natura mag betalen b als ze thuis komt moet ze hem gelijk inleverenhaha |
|
|
|
|
want bij mij tussen de eerste en tweede zit maat 17 maanden tussen als ze deze week bevalt wat wel de bedoeling is |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.