15 ponder Lid sinds: 9-11-2010(UTC) Berichten: 120
|
Goedemorgen,
Ik ben op zoek naar een nieuwe stretcher, want mij oude van x2 is door gezakt heb al beetje rond gekeken maar zou niet weten welke ik moet nemen. Ik vind het wel lekker om een beetje een breden stretcher te liggen maar ik moet het ook weer allemaal mee nemen. Me budget is ongeveer 100 euro. 20 euro meer of minder maakt ook niet uit, ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Groetjess |
Carpfishing is an important thing of living. |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
kijk op marktplaats voor een wideboy stretcher vann nash ofzo. of anders geef ik je denk ik weinig kans om voor 100 euro een brede stretcher te nemen.. ( breed bedoel ik 1 meter ) |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
@ Djoerdi Tweede Hands? Heb een soul voor je. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iemand ervaring met de fox royale Xl? |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 29-2-2012(UTC) Berichten: 102
|
een advies, kijk is naar de nieuwe lijn van piet vogel. niet duur en ik moet zeggen goed spul.. ik heb met plezier naar die strechers zitten kijken op een open dag bij mij in de buurt.. ooops: dat is de stoel die 100 euro was, sorry !!! maar wel mooi spul.. Bewerkt door de gebruiker dinsdag 1 mei 2012 15:33:24(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Als je lijnen niet nat zijn !!!! Dat zit je thuis voor de buis ....
|
|
|
|
|
Heb net bij hereco 1tje gehaald van j.c licht prima |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Mooi man , veel plezier der mee, heb je snel gedaan. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
|
Jaa, wil ook zo snel mogelijk gaan vissen heb vakantie |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Welke JRC is het geworden?
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 29-2-2012(UTC) Berichten: 102
|
nee is geen JRC, hareco heeft het engelse merk JC hele mooie spullen voor weinig geld.. op de beurs in zwolle stonden ze ook met mooie hengels voor weinig.. |
Als je lijnen niet nat zijn !!!! Dat zit je thuis voor de buis ....
|
|
|
|
|
ja klopt! ze zijden dat ze er mee ook op de beurs in zwollen stonden. |
|
|
|
|
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 19-4-2012(UTC) Berichten: 200
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Maar dan weten we nog steeds niet welk type het nou is misschien handig voor de volgende die een stretchertje zoekt met eenzelfde budget bijvoorbeeld edit : hahahahaha laat maar, je was me te snel af, bedankt voor het aanvullen1 Bewerkt door de gebruiker woensdag 2 mei 2012 12:14:07(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
De JC Soft Excell XT. Ziet er goed uit! Ga je wel plezier aan beleven.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.