logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

3 Pagina's123>
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
DannyW  
#1 Gepost : zaterdag 28 april 2012 22:47:57(UTC)
DannyW

10 ponder

Ja de titel zegt genoeg, ik wil wel eens weten wat jullie raarste ervaring is

Mijn meest vreemde situatie was toch wel dat ik mijn lijn inhaalde om het een en ander te verversen, ik trok ik per ongeluk door een stuk wier heen waarbij de rig zich om het lood heen wikkelde toen ik bij de kant was zag een snoek blijkbaar het wier plus boilie aan voor prooi en hapte vervolgens dood leuk mijn onderlijn kapot Nee hoor
Karper teller 2012: 16
Sponsor
Mister X  
#2 Gepost : zaterdag 28 april 2012 22:57:31(UTC)
Mister X

50 ponder

Het water in moeten in je ondergoed met hengel en schepnet, proberen vis te bevrijden
achter een wierbed druk zetten met als gevolg lijnbreuk. Probeer je het beste uit een
kut situatie te halen met geen resultaat. Hoop dat nooit meer mee te hoeven maken Verdrietig
Henk Haarlem  
#3 Gepost : zaterdag 28 april 2012 23:21:14(UTC)
Henk Haarlem

50 ponder

Man
Nederland

Bedankjes: 1 keer
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Linker hengel gaat af maar na korte moment lijn breuk, met een kut gevoel zet ik de hengel tegen de auto en ben in een vervelende gedachte over de geloste met een voorslag er aan.
Tot rechter hengel na 10 min gaat, een rare dril later,( lood en een raar lijntje stak halverwege uit het water), moest ik de vislijn met vis handmatig binnen halen en scheppen, het was mijn eigen geloste die door de andere lijn was gezwommen, de heleboel zat in de knoop maar niet mijn geweten.
Karper zwom zonder haak en voorslag en 30 meter lijn gezond weer weg.Like
"Mijn grootste moet ik nog vangen".
Mvg. Henk Haarlem.

"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen)
Rely not on the teacher, but on the teaching.
Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words.
Rely not on theory, but on experience.

Do not believe in anything simply because you have heard it.
Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations.
Do not believe anything because it is spoken and rumored by many.
Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes)
Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders.
Maarten1977  
#4 Gepost : zondag 29 april 2012 00:08:27(UTC)
Maarten1977

20 ponder

DannyW schreef:
Ja de titel zegt genoeg, ik wil wel eens weten wat jullie raarste ervaring is

Leuk topic, maar ik denk dat ik het raarste verhaal heb Teleurgesteld

Zit met 3 vismaten aan de waterkant te genieten van het avondeten. Op eens springt er 1 uit zijn stoel. "KIJK UIT!!!!!" En met een donderend geraas vliegt er in het bosperceel achter ons een auto meerdere malen over de kop, diverse bomen meenemend op zijn pad. Een vismaat ziet de bestuurder (de enige inzittende blijkt) uit de wagen geslingerd worden.
Vlak achter onze tenten knalt de wagen neer en vliegt in de brand. Twee van ons lopen naar de bestuurder en brengen hem in veiligheid. Me andere maat kijkt voorzichtig of er nog meer mensen betrokken zijn (fietsers of andere voertuigen op de weg) en ik bel als de sodemieter de hulpdiensten die met groot materieel uitrukken.
Inmiddels is de bestuurder in veiligheid gebracht en wordt ondersteund en gecontroleerd op verwondingen en met een deken om hem heen op de grond gezet.

Toegesnelde hulpdiensten blussen de auto en bekommeren zich om het slachtoffer en vragen hoe het met ons is. Knikkende knietjes door de wegebbende adrenaline-rush maar gelukkig behoefde niemand een traumabeer Knipoog

Later bleek dat de bestuurder had getracht zich van het leven te beroven Teleurgesteld

Video-opnames bij het vlakbij gelegen tankstation lieten zien dat hij de auto aftankte en met een hamer er gaten insloeg en hierna met zeer hoge snelheid de weg afreed en het bosperceel inknalde. Door een struik werdt de auto omhoog gelanceerd. Ironisch genoeg vloog hij door de voorruit uit de auto omdat hij zijn gordel niet droeg.

Denk er nog steeds aan als ik er langsrijd.

Bewerkt door de gebruiker zondag 29 april 2012 00:10:03(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Ruud Gosselink  
#5 Gepost : zondag 29 april 2012 07:53:05(UTC)
Ruud Gosselink

35 ponder

Dat is inderdaad niet iets dat je ieder week overkomt.

Mijn vreemdste ervaring was aangenamer. We zitten rustig in het zonnetje aan de rand van een enrom grasveld te vissen. Komt een redelijk ogende jongedame vragen of ze naast ons mocht komen zitten. Wij geen bezwaar natuurlijk. Kleedt ze zich helemaal uit en gaat in d'r blote kont op een handdoek liggen zonnen. (Insmeren hoefde helaas niet.)
Ik was wel aangenaam verrast, maar vroeg haar toch maar waarom ze zo dichtbij kwam liggen. Ze was er wel een lastig gevallen en bij twee oudere heren voelde ze zich veilig. Ik voelde me toen inderdaad wel oud, heel oud.
Henk Haarlem  
#6 Gepost : zondag 29 april 2012 10:48:13(UTC)
Henk Haarlem

50 ponder

Man
Nederland

Ruud Gosselink schreef:

Mijn vreemdste ervaring was aangenamer. We zitten rustig in het zonnetje aan de rand van een enrom grasveld te vissen. Komt een redelijk ogende jongedame vragen of ze naast ons mocht komen zitten. Wij geen bezwaar natuurlijk. Kleedt ze zich helemaal uit en gaat in d'r blote kont op een handdoek liggen zonnen. (Insmeren hoefde helaas niet.)
Ik was wel aangenaam verrast, maar vroeg haar toch maar waarom ze zo dichtbij kwam liggen. Ze was er wel een lastig gevallen en bij twee oudere heren voelde ze zich veilig. Ik voelde me toen inderdaad wel oud, heel oud.

Breede lachd Blijb
Mvg. Henk Haarlem.

Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations.
Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes)
Maarten1977  
#7 Gepost : zondag 29 april 2012 23:46:42(UTC)
Maarten1977

20 ponder

Ruud Gosselink schreef:

WHOEHAHAHAHAHAaAAaaaaaa Like
luuk412  
#8 Gepost : maandag 30 april 2012 19:40:10(UTC)
luuk412

25 ponder

Ruud Gosselink schreef:

hahaha geweldig! en daar sta je dan mooi te kijken as ze zich uitkleed ofniet ruud?
Carp fishing is not a hobby, it's a passion
Ruud Gosselink  
#9 Gepost : maandag 30 april 2012 20:55:12(UTC)
Ruud Gosselink

35 ponder

Eh, ja ik keek wel hoor.
wouterbeyer  
#10 Gepost : maandag 30 april 2012 21:29:30(UTC)
wouterbeyer

20 ponder

haha

gewoon zelf uitkleden en ernaas gaaan liggen en hopen dat je er ook nog op mag XD
PR : 35 pond
Karper teller 2013 : 6
Zwaarste 2013 :18 pond

mike.l  
#11 Gepost : dinsdag 1 mei 2012 11:42:38(UTC)
mike.l

15 ponder

Een aantal jaren geleden was ik tegen het donker op een plaatselijke plas aan het struinen met de pen, het was hier toen nog aardig begroeid met riet en verwilderde beplanting.
Ik had een groepje vissen gespot en was ze zeer geconcentreerd aan het volgen zonder echt op de omgeving te letten, daardoor struikelde ik ineens over iets, het was een brommertje die in de hoge begroeing lag.
Zachtjes vloekend krabbeld ik overeind "gvd een gestolen brommer" dacht ik nog terwijl mijn ogen alweer naar het wateroppervlakte ging om de vissen terug te vinden.
Ik zag ze weer, en net toen ik met een omtrekkende beweging voor ze wilde komen......struikelde ik weer ergens over.
Ik hoorde tegelijkertijd een hoge kreet en wat gevloek......er lagen er 2 te ..........en daar was ik dus overheen gestruikeld.
De 2 stonden op in hun blote kont en maakten zich uit de voeten, hoorde nog wat gepraat en geritsel, de brommer starten en weg waren ze.

2 dagen later stond ik mijn Auto te wassen, toen mijn buurmeisje een praatje met mij kwam maken, en mij vroeg " buurman, je zegt toch niets tegen mijn ouders over een paar dagen geleden? " het was dus mijn buurmeisje geweest, ik had ook niet echt naar de gezichten gekeken moet ik bekennen.
Als ze niets had gezegd had ik het niet eens geweten.

Heb overigens niets gevangen die Avond.
Henk Haarlem  
#12 Gepost : dinsdag 1 mei 2012 12:57:43(UTC)
Henk Haarlem

50 ponder

Man
Nederland

mike.l schreef:
Een aantal jaren geleden was ik tegen het donker op een plaatselijke plas aan het struinen met de pen, het was hier toen nog aardig begroeid met riet en verwilderde beplanting.
Ik had een groepje vissen gespot en was ze zeer geconcentreerd aan het volgen zonder echt op de omgeving te letten, daardoor struikelde ik ineens over iets, het was een brommertje die in de hoge begroeing lag.
Zachtjes vloekend krabbeld ik overeind "gvd een gestolen brommer" dacht ik nog terwijl mijn ogen alweer naar het wateroppervlakte ging om de vissen terug te vinden.
Ik zag ze weer, en net toen ik met een omtrekkende beweging voor ze wilde komen......struikelde ik weer ergens over.
Ik hoorde tegelijkertijd een hoge kreet en wat gevloek......er lagen er 2 te ..........en daar was ik dus overheen gestruikeld.
De 2 stonden op in hun blote kont en maakten zich uit de voeten, hoorde nog wat gepraat en geritsel, de brommer starten en weg waren ze.

2 dagen later stond ik mijn Auto te wassen, toen mijn buurmeisje een praatje met mij kwam maken, en mij vroeg " buurman, je zegt toch niets tegen mijn ouders over een paar dagen geleden? " het was dus mijn buurmeisje geweest, ik had ook niet echt naar de gezichten gekeken moet ik bekennen.
Als ze niets had gezegd had ik het niet eens geweten.

Heb overigens niets gevangen die Avond.

Ze waren dus echt brommers kieken ? Breede lachd
Mvg. Henk Haarlem.

Henk Haarlem  
#13 Gepost : dinsdag 1 mei 2012 13:01:15(UTC)
Henk Haarlem

50 ponder

Man
Nederland

@ Mike en Ruud

Ik maak dit soort momenten alleen maar met homo gerelateerd bezigheden mee, probeer dit nog steeds met zeep van mijn net vlies te krijgen.
Begin enigszins jaloers te worden op jullie.Blijb

Bewerkt door de gebruiker dinsdag 1 mei 2012 13:02:31(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Mvg. Henk Haarlem.

Ruud Gosselink  
#14 Gepost : dinsdag 1 mei 2012 13:23:41(UTC)
Ruud Gosselink

35 ponder

Henk,
die homo's zijn hier op sommige plaatsen heel gewoon, dus dat hoort niet meer bij vreemde ervaringen.Mee eens
mike.l  
#15 Gepost : dinsdag 1 mei 2012 13:31:18(UTC)
mike.l

15 ponder

Ruud Gosselink schreef:
Henk,
die homo's zijn hier op sommige plaatsen heel gewoon, dus dat hoort niet meer bij vreemde ervaringen.Mee eens

+1
Henk Haarlem  
#16 Gepost : dinsdag 1 mei 2012 13:45:22(UTC)
Henk Haarlem

50 ponder

Man
Nederland

Ruud Gosselink schreef:
Henk,

Vertel mij wat, ga maar eens vissen op het nieuwe meer!!!!, o ja en als je daar dan aankomt moet je een paar keer op de rem trappen.
maar goed ben toch een beetje jaloers op jullie.

Bewerkt door de gebruiker dinsdag 1 mei 2012 13:50:22(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Mvg. Henk Haarlem.

sander Janssen vd laak  
#17 Gepost : dinsdag 1 mei 2012 14:15:36(UTC)
sander Janssen vd laak

20 ponder

tussen baarn en amersfoort liggen een aantal putjes langs de snelweg
rond 12 uur snachts horen we van alles en zien een heleboel lichtjes aan de snelweg zijde van het water
welke dus door vissers niet betreden mag worden
dus ik loop die kant op en zeg dat die kant niet betreden mag worden want als er zon idioot van de weg afraakt kan het fout aflopen
waren ze daar dus om een jongen te herdenken die daar te water is geraakt en het niet overleefd heeft
oei stond ik even met een bek vol tanden ......
Ruud Gosselink  
#18 Gepost : dinsdag 1 mei 2012 14:24:38(UTC)
Ruud Gosselink

35 ponder

Ja, dan weet je niet wat je moet zeggen. Had zoiets buiten het vissen om.

Oh, Henk, dat van mij was 20 jaar geleden toen ik volgens de huidige maatstaven helemaal niet zo oud was.Nee hoor

Bewerkt door de gebruiker dinsdag 1 mei 2012 14:25:31(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Mister X  
#19 Gepost : dinsdag 1 mei 2012 21:28:34(UTC)
Mister X

50 ponder

Nog een gebeurtenis tijdens het opruimen in de nacht staat plotseling iemand stijf
van de harddrugs ontbloot met alleen een zwembroek en handdoek voor mij. Blikje
schultenbrau in zijn rechter hand heeft het schuim op zijn bek staan! Schrik niet
snel dat was toch echt een moment vuisten maken wat kom je doen! Gast wil even
in het ijskoude water baantjes gaan trekken d'oh! geschokt denk ik bij mij zelf veel
succes jawsmiley plotseling gooit hij zijn spullen op de grond sprint naar het water toe
en gaat baantjes trekken, op dat moment snel mijn spullen gepakt en vertrokken.

Bewerkt door de gebruiker vrijdag 4 mei 2012 11:06:31(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Smif  
#20 Gepost : vrijdag 4 mei 2012 00:13:58(UTC)
Smif

15 ponder

Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
wakker worden van een paar piepjes van me linker hengel snachts in de stortregen, maar blijven liggen daarna geen piepjes meer gehad.
dus word wakker 2 uur later zon komt op dus dacht laat ik maar ff bij me hengels gaan kijken ik loop naar me hengels en zie me top krom staan van me linker hengel waar die piepjes van waren. dus ik pak hem op en ja hoor vis! ik haal hem binne me maat lag nog te pitten dus schep hem en zie dat het een bak isLike dus maat wakker gemaakt in de weegzak gedaan en zie de wijzer naar 25,5kg gaan! ik blij dat ik ben blijven legge in die k*tregenRespect
Ik zeg maar ZOO dat is korter dan dierentuin
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest (17)
3 Pagina's123>
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.