CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
Man vist in vijver Safaripark Beekse Bergen
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
Man vist in vijver Safaripark Beekse Bergen HLVARENBEEK - Een 24-jarige man is zondagochtend aangehouden omdat hij een nogal vreemde plek had uitgekozen om te gaan vissen: de vijver van Safaripark Beekse Bergen in Hilvarenbeek. In die vijver waren de afgelopen week tweehonderd karpers uitgezet. Toen hij betrapt werd door medewerkers van het park, had hij een boodschappentas met daarin negen dode en versufte karpers bij zich. De politie denkt dat de man de vissen met een voorwerp op de kop heeft geslagen. De medewerkers waarschuwden de politie, die proces-verbaal tegen hem opmaakte. De man heeft geen vaste woon- of verblijfplaats. Bewerkt door de gebruiker zondag 28 maart 2010 17:33:28(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-1-2010(UTC) Berichten: 337
|
is bij mij om de hoek....ik hoop dat ik zoiets nooit zie gebeuren want dan sta ik niet voor mezelf in ik zou hem precies hetzelfde aan doen |
Gr Henk de platte koning. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-2-2010(UTC) Berichten: 583
Bedankjes: 1 keer
|
wat een nerd monkey tantrumsmi |
>>> Wie niet vist, Wie niet vangt <<<
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-2-2010(UTC) Berichten: 263
|
geen vooroordelen hoor, maar misschien een duitser of pool ??(die nemen ook alle vis mee) |
Life is a game, fishing is serious |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Dan heb je lef...in een safaripark?? Wat een idioot!
Erwin
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
Erwin schreef:Dan heb je lef...in een safaripark?? Wat een idioot!
Erwin miss wou die die vis wel als aas gebruiken voor een leeuw ofzo |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
het is ook voor de zotte dat iemand op zo'n plek gaat vissen en dan dat doet met de karpers... misschien wou zelf voor aas spellen bij de roofdieren...... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
gewoonweg ongelofelijk, maar ja ik lees het. Wij gaan trouwens van de zomer naar beekse bergen toe, was hier vorig jaar ook met vrouw en kids en ik moet zeggen, zo is er voor elk wat wils. (vissen) |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
Man vist in vijver Safaripark Beekse Bergen
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.