15 ponder Lid sinds: 19-3-2012(UTC) Berichten: 183
|
Is in goede staat Bouwjaar 2007 70.000km Recent groot onderhoud Prijs 6.500 Bewerkt door de gebruiker woensdag 25 april 2012 14:02:25(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
damn, had ik mn rijbewijs had ik hem misschien gekocht |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 549
|
als ik wat ouder was en mijn rijbewijs had had ik hem zeker gekocht. ziet er goed uit! |
Carp fishing is not a hobby, it's a passion
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
ben je groter gegaan zeker? kost toch geen drol in belgie hier betaal je je scheel |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-1-2011(UTC) Berichten: 713
|
Ron van Houtum schreef:ben je groter gegaan zeker? kost toch geen drol in belgie hier betaal je je scheel Idd In belgie kosten de huizen en auto's echt niks tegenover hier |
Het maakt niet uit groot of klein, als ze maar mooi zijn
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
PascalP schreef:Idd In belgie kosten de huizen en auto's echt niks tegenover hier ik hoor het omgekeerde (toch over zeeland en andere gebieden aan de grens) |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
gaat meer om de wegenbelasting betaal voor mijn peugeot partner €67,- per maand meen dat je voor een vivaro €128 per jaar betaald |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-1-2011(UTC) Berichten: 713
|
chiele schreef:PascalP schreef:Idd In belgie kosten de huizen en auto's echt niks tegenover hier ik hoor het omgekeerde (toch over zeeland en andere gebieden aan de grens) Ik woon in Nederland maar zit in maaseik op school en we hebben het daar wel eens over maar dan komen we er toch altijd uit dat het in belgie goedkoper is dan in Nederland |
Het maakt niet uit groot of klein, als ze maar mooi zijn
|
|
|
|
|
Bij mij weten is eten en drinken goedkoper in Nederland En nu terug ONTOPIC
|
|
|
|
|
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
Is ie toch een stuk goedkoper geworden.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.