10 ponder Lid sinds: 13-4-2012(UTC) Berichten: 81
Bedankjes: 4 keer
|
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 25-4-2012(UTC) Berichten: 137
|
Het is idd hetzelfde type. Ik geloof dat Humminbird een Amerikaans merk is, dus zal dat het prijsverschil verklaren al is die wel heel erg groot.
|
|
|
|
|
verzendtijd 2 weken en maar 20 dollar transport
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Zit wel degelijk verschil het groene eitje heeft veel meer storingen t.o.v het oranje eitje. Volgens mij is het zelfs verboden i.v.m frequentie pin mij hier niet op vast
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 375
|
de groene uit america zit op een frequentie 866 mhz en de oranje, de europeese verie op 433mhz. De groene zijn dus officeel niet toegestaan in NL omdat de frequentie van de groene versie voor andere doeleinden gebruikt wordt.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Helemaal gelijk jowan Frequentie is anders |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
heb zelf al een geel eitje maar daarvoor heb ik het ni nodig tis voor die extra tranceducer dat er bij is
is voor op rubberboot
grtz
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
kan je de frequentie niet veranderen? |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 15-9-2010(UTC) Berichten: 648
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
gele eitje werk niet op degene waarstandaart een groene bij zit. andersom ook niet! groene eitje is ook illegaal hier in nederland! en de boettes die je ervoor zou kunnen krijgen liegen er niet om!!! |
steel niet de overheid dult geen concurentie
gr paul |
|
|
|
|
ter verduidelijking ik heb dat eitje niet nodig waarom is dit illegaal ? ben ne leek ik electronica he ;-) eigenlijk maar een onnozel eitje grtz sven Bewerkt door de gebruiker woensdag 25 april 2012 16:56:30(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 375
|
volgens mij is de freqentie van de groene in europa voor de modelvliegtuigjes vrijgeveven... weet het niet helmaal zeker...
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
ga je toch lekker moddelvliegtuigen kutten.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.