35 ponder Lid sinds: 2-1-2011(UTC) Berichten: 956
Bedankjes: 1 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
ik heb een mini kano en hij past super op me viskar, hij weegt maar een kilo of 10 dus makkelijk mee nemen zo zag hij er uit helemaal groen en vol met blubber schoonmaken Bewerkt door de gebruiker dinsdag 24 april 2012 21:53:28(UTC)
| Reden: Niet aangegeven team nootdorp heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
|
eerst helemaal groen spuiten team nootdorp heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
|
ik gebruik voor het camoflage patroon een varen blad, ik heb een lekkere groten uit de tuin geplukt team nootdorp heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
|
toen heb ik een spuit sticker gemaakt {wat een kutwerk is dat zeg} en netjes met stift een lijn er om gezet om het mooier te maken Bewerkt door de gebruiker dinsdag 24 april 2012 22:00:33(UTC)
| Reden: Niet aangegeven team nootdorp heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 19-4-2012(UTC) Berichten: 200
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Kijk 'm gaan! goed werk Nootdorp
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
wel... jij bent de meest handige harry die ik ken mooi gedaan! |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Krijg maar eens een karper aan de lijn neemt je op sleeptouw d
|
|
|
|
|
is toch niet erg, doordat je bij de vis kan komen krijg je hem meestal wel los, en ik heb een anker bij me |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Maar natuurlijk is dat niet erg sensatie man Bewerkt door de gebruiker dinsdag 24 april 2012 23:11:49(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
opnieuw een geweldig mooi geslaagd project, proficiat |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Leuk Raymond, moest ff glimlachen toen ik hem op je kar zag, en dacht wat een lief bootje. Mooi opgeknapt gozer. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Erg leuk gedaan Raymond!
Altijd handig om een creatief brein te hebben vind je niet? Goed bezig!
Hopelijk komt het je visserij ten goede! |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 10-2-2012(UTC) Berichten: 1.064
Bedankjes: 2 keer
|
weer mooi gedaan! Iemand met twee rechterhanden zoals jij kom je niet vaak tegen! |
Voer geen oorlog, voer de vissen. |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 14-2-2011(UTC) Berichten: 199
|
Zwaar kicke bootje! |
|
|
|
|
|
net nog even 3 lagen vernis gespoten |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 549
|
|
Carp fishing is not a hobby, it's a passion
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.