logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
de_fre1979  
#1 Gepost : woensdag 14 maart 2012 12:38:12(UTC)
de_fre1979

Nieuwe uitzetting

Hey,

Zou me dit jaar willen focussen op het kanaal.

Ik woon zelf in Sint-Pieters-Leeuw.

En denk om op het stuk van Cote D'or te halle eens te proberen om een mooie kanaalkarper boven te halen.

Kent iemand dit stuk? of zit er geen karper.

Laat me gerust iets weten, alle info is welkom.

Binnenkort ga ik beginnen met dat stuk eens uit peilen om dat een beetje in kaart te brengen.

Sponsor
Koen Debock  
#2 Gepost : woensdag 4 april 2012 17:20:04(UTC)
Koen Debock

15 ponder

Heb er zelf al een paar pogingen gedaan, zonder voor te voeren. Van de 4-5 keer dat ik en een vismaat geweest zijn hebben we maar 1 karper weten te verschalken, schub van 6kg was dit. Vis zit er zeker op, de vraag is alleen hoe groot het bestand is! Over de dieptes weet ikzelf niet zo veel, maar 3-4 meter zal het er zeker zijn.

'S nachts gaan vissen is daar wel de boodschap, aangezien de schepen daar overdag met gemak alles meesleuren (zelfs met toplood).

Zelf een vraagje, weet jij zelf wanneer de schepen er daar niet varen? Zowel 's nachts als in het weekend?

Grtz Blij
CVM  
#3 Gepost : zondag 22 april 2012 21:05:45(UTC)
CVM

Nieuwe uitzetting

Dit kanaal is de laatste jaren zeer moeilijk te bevissen geworden. Veel karpers zijn er verdwenen dankzij onze vrienden uit het oostblok en sommige prachtexemplaren zwemmen rond op privé vijvers.
Het kanaal herbergt nog zeker mooie karpers maar je moet ze iets verder gaan zoeken. Ter hoogte van Lembeek.
De Die Hard karpervisser die heel veel tijd en geduld heeft zal alsnog beloond worden.

Mvg

Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.