40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
Hoi medevissers, De plannen zijn gerezen om met het gezin een weekje recreatiepark hengelhoef te bezoeken. Loont het hier om de karperhengels mee te nemen? Of toch maar niet? Graag hoor ik van jullie je persoonlijke bevindingen |
groet erik |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
Ik Ben er vorig jaar geweest mooi water alleen wel een moeilijk water . Ik zou het wel proberen misschien heb je geluk er zwemt een spiegel van 24 kg rond werdt mij vertelt. Het is wel druk er zijn 3 meren de grootste put was toen het drukste. Zelf heb ik niet op karper gevist alleen met me zoon op witvis. |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
|
bedankt voor je reactie bied iig hoop hoop dat er nog meer mensen zijn die hier ervaring hebben. b |
groet erik |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 16-8-2011(UTC) Berichten: 75
|
Ik weet niet in welke periode je op vakantie gaat, Maar ik dacht dat je op de hengelhoef pas na Maart mag vissen,kan het ook mis hebben hoor..-
|
|
|
|
|
Skool schreef:Ik weet niet in welke periode je op vakantie gaat, Maar ik dacht dat je op de hengelhoef pas na Maart mag vissen,kan het ook mis hebben hoor..- Word in mei dat we gaan. Bedankt voor het meedenken en de tip b |
groet erik |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 23-1-2012(UTC) Berichten: 23
|
Hallo Mijn broer heeft er een week gezeten. Je mag er alleen overdags vissen van zonsopgang tot zonsondergang (boswachter komt dit controleren) Hij had in die week rond de 10 vissen. Zwaarste schub van 22,5 kilo en voorde rest vissen van rond de 15 kilo. hij visten daar met snowman geweekt of gedipt in melasse. Mvg Bram |
Iedere karper is er een! |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 15-1-2012(UTC) Berichten: 55
|
neem tijgernoten mee
|
|
|
|
|
bedankt voor de tips heren karperspullen gaan iig mee b |
groet erik |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 15-3-2012(UTC) Berichten: 154
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
zou ze zeker meenemen zit mooie vis op de putten ben er vorig jaar ook geweest 2 speigels mogen vangen van rond de 10kg moeilijk water ving ze op single hookbait pop-up |
Ik zeg maar ZOO dat is korter dan dierentuin |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Moet helemaal goed komen Diesel
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 18-7-2010(UTC) Berichten: 188
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Jaap Kat schreef:Ik kan je wel wat info doen,maar het is al 17 jr geleden dat ik er was,de info over hoe er te vissen zal wel verjaard zijn denk ik.
Ik vond het wel een eind lopen van de vakantiehuisjes naar het viswater,je kon toen bolderkarren huren,dat maakte het al wat plezieriger.
Gr jaap. Jaap, het blijft een pokke eind lopen.het schijnt dat je met de auto dichterbij kan komen.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 3-2-2010(UTC) Berichten: 158
|
Voeren op Hengelhoef = blanken,
vergeet zeker je tijgernoten niet, gepresenteerd in een snowmanrig.
Je ploft je ergens neer en de wachter komt wel om zijn geld, 60 euro/ jaar 3 hengels. (enkel jaarvergunningen)
Suc6
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 22-4-2012(UTC) Berichten: 28
|
Ik heb wel wat ervaring bij hengelhoef en het is een moeilijk water. Ik heb er mooie vissen gevangen mijn zwaarste is op vijver 2 een lederkarper van 22.4 kg op vijver 1 veel 30 + en 40 gers is de grootste vijver en vijver 3 is de stompen vijver . vijver 1 kan je het beste aan de wegkant zitten in de bocht en zover als je kan gooien dat je in het midden van de vijver lig met je aas. in vijver twee het zelfde de vissen zitten in het midden en aan de boskant achter in de kom er zitten vissen op van 26 kg spigel niet gevangen wel gezien. en in vijver 3 moet je bij het riet vissen ongeveer 10 meter van de kant heel ondiep dat zie je aan de reiger die door het water loopt . De vissen zijn slim daar dus kijk goed of je alles goed heb zitten . je krijg geen tweede kans
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 6-8-2011(UTC) Berichten: 75
|
Dag diesel , je kan er uitstekend vissen zitten dikke vissen op alle drie de vijvers . als je er een week met je gezin naartoe gaat hoef je niet extra te betalen voor te vissen. als de opzichter langskomt , deze komt 3 keer per dag langs kan je gewoon je zwem pasje laten zien dat is dan een geldig bewijs om te vissen . kinderen onder 12 jaar mogen gratis vissen. ben er gisteren nog geweest , wel helaas niks gevangen men buurman had er eentje van 16 kg en eentje van 20.5 kg .allemaal mooie en gave vissen. let er wel op dat je een carpcare kitje bij hebt das verplicht in het reglement . er mag van zonsopgang tot zonsondergang gevist worden. voerboot is niet toegestaan. je dient ook in het bezit te zijn van een degelijke onthaakmat. dus echt wel de moeite om eens een poging te wagen. de meeste vissen worden gevangen met een single hookbait pop up . voor andere presentaties zijn ze blijkbaar ongevoelig. deze week zit ik er de hele week . veel vis plezier groetjes
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.