CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
VISDEAL aanbiedingen discussie topic
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
Erwin schreef: Ik zie het.... bedankt b Vind het dan wel meevallen. Mijn Petzl gaat een stuk langer mee.... dan noem je ook wel een merk |
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
ik bezit nu zelf de fox halo ht x 100 en ik kan je zeggen ik wil echt niet meer anders....... als ik hem gecentreerd stel zeg maar schijn ik echt 100 meter ver......... en daarintegen is die sensor echt ideaal!!! |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ok, ik heb wel zo'n kleine ophang lamp van Fox. Erg gemakkelijk voor in de tent of wanneer je 's nachts gaat uitvarern. Ook een goed ding.
Een maat van me heeft een koplamp van LED lenser. Met volle batterijen en gecentreerd brand je iemand zijn wenkbrauwen weg als je hem aankijkt. Wat is dat ding fel zeg!!
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Das de h7 Je hebt nu een nieuwe versie De h14 nog feller maar ook meer multifunctioneel |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 27-9-2011(UTC) Berichten: 271
|
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Die bivvy heeft House of Carp ook een tijdje in het assortiment gehad volgens mij. Is volgens mij ook een merkloze tent.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 11-6-2011(UTC) Berichten: 187
Bedankjes: 2 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
ik vind die kleuren maar niks, maar over smaak valt niet te twisten |
one life live it |
|
|
|
|
Die kleuren vallen totaal niet op! Voor je het weet moet je weer op zoek naar je tent...
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 19-4-2012(UTC) Berichten: 200
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Ik heb zojuist een abo op KARPER genomen 26,50 voor een heel jaar in plaats van 53.50
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
VISDEAL aanbiedingen discussie topic
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.