20 ponder Lid sinds: 27-9-2011(UTC) Berichten: 271
|
haal een zak duivenvoer a 8euro ofzo kook deze dan heb je al partikels voor een week reken daarbij een kilo of 2 boilies en je hebt een week voer bij elkaar wij voeren hier om de dag 3 - 8 kg duivenvoer en 1 kg boilies zo hou je de prijs een beetje in het redelijke
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Met dit lijstje kan je prima uit de voeten basis duivenvoer (aantrekking op witvis geeft vertrouwen aan karper). Wat overblijft houd een groepje hoopelijk lang genoeg op de plek. Je kan alles door elkaar gebruiken persoonlijk niet mijn voorkeur. Hier een paar keuzemogelijkheden: Duivenvoer boilies en pellets. Duivenvoer tijgernoten en pellets. Duivenvoer boilies of tijgers. Loopt het storm voer boilies verspreid houd het zaakje aan de gang. Je lokt karpers met een voerspoor of sector voor richting de eettafel. Loopt een bepaalde combinatie schakel hier met de rest van de hengels naar over (vergroot je kansen aanzienlijk). Tip vis met een nep maisje overdag een opvalende kleur s'avond glow in the dark, 1e wat de karper pakt (aan tafel) het valt direct op. Wanneer de karpers compleet los zijn kan je lang genieten van de eettafel PS: Extra attractie crushd boilies en pellets (boilies goed laten drogen) geeft een wolkje onderwater. kruiden (knoflook, peper, scherpe paprika en zout) leef je uit combinaties genoeg. (Kruiden naar jou persoonlijke smaak zout versterk het geheel)! Bewerkt door de gebruiker donderdag 19 april 2012 14:12:09(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
aan particles heb ik ook al gedacht, dat zou een oplossing zijn voor de prijs, maar nog steeds niet voor de tijd, zeker als ik het dan nog is moet koken op een vuurtje dat niet goed werkt (de inductiekookplaat mag ik niet gebruiken ) |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 26-12-2011(UTC) Berichten: 130
|
chiele schreef:aan particles heb ik ook al gedacht, dat zou een oplossing zijn voor de prijs, maar nog steeds niet voor de tijd, zeker als ik het dan nog is moet koken op een vuurtje dat niet goed werkt (de inductiekookplaat mag ik niet gebruiken ) Alles op voorhand weken/koken en in de vriezer zetten is ook een optie, de zagende ouders moet je er maar bijnemen! Grtz
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 27-9-2011(UTC) Berichten: 271
|
tja als geld en tijd een probleem zijn kan je idd een probleem hebben de hobby kost nu eenmaal een hoop tijd en of geld
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
sander Janssen vd laak schreef:tja als geld en tijd een probleem zijn kan je idd een probleem hebben de hobby kost nu eenmaal een hoop tijd en of geld ja maar instant vissen kost soms minder en neemt ook minder tijd in beslag he en @ koen, laat da nu het enige zijn waar ik ni tege kan, zagende ouders maar denk dat ik het kanaal maar laat voor wat het is op dit moment, heb volgende weken genoeg schoolwerk en daarna examens. misschien tijdens de zomervakantie |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.