CarpFeeling Forum
»
CarpPlaats
»
Aanbod
»
mooie groene rubberboot met airdeck,2 keer het water gezien
15 ponder Lid sinds: 14-2-2012(UTC) Berichten: 150
|
rubberboot 2.65m merk promarine met harde opblaasbare bodem en kiel,alle accessoires erbij(ook herstelset) effectief echt maar 2 keer het water gezien dus eigenlijk nieuw vaste prijs 400eu 0479684895 grtss visser Bewerkt door de gebruiker woensdag 11 april 2012 22:33:14(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
ga vissen als ze bijten! SPEEDCARP!!! |
|
|
|
|
niemand vo zo een prijsje??? |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Misschien MP proberen
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 7-5-2012(UTC) Berichten: 76
|
ik zou heb wel willen , maar kan 1tje kopen met fluitermotertje + dieptemeter en fishfinder voor 300,-
|
|
|
|
|
ook een nieuwe en met harde bodem?
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 3-6-2012(UTC) Berichten: 1
|
Heb je de boot nog liggen? Ik ben wel geintreseert in de boot!
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 20-5-2012(UTC) Berichten: 80
|
ik opsich ook wel. kan er een 9.9pk motor achter?? |
Karper teller 2011: 249 geeindigd Karper teller 2012: 29 |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 24-9-2009(UTC) Berichten: 367
|
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 20-5-2012(UTC) Berichten: 80
|
@snowmanfisher okee chill. maar heb al een boot. aluminium van 4.40m is dit beetje goede boot voor karpervisserij. (drillen/uitvaren)
mzl |
Karper teller 2011: 249 geeindigd Karper teller 2012: 29 |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 24-9-2009(UTC) Berichten: 367
|
Ja zeker met een stil motortje erachter
|
|
|
|
|
zodra het mooi weer was is de boot verkocht grtss visser |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
carp-fighters schreef:ik opsich ook wel. kan er een 9.9pk motor achter?? Dat wel maar dan wel een vaarbewijs en registratienummers nodig. Bewerkt door de gebruiker zondag 3 juni 2012 19:04:26(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
snowmanfisher schreef:Ja zeker met een stil motortje erachter Motor maakt alleen maar uit als er geen benzine op het des betreffende water niet is toegestaan. anders geen verschil dan kracht. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpPlaats
»
Aanbod
»
mooie groene rubberboot met airdeck,2 keer het water gezien
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.