logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

2 Pagina's<12
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
promise2die4  
#21 Gepost : zaterdag 14 april 2012 19:08:56(UTC)
promise2die4

10 ponder

ronald308 schreef:
zeg promise je zei in een eerdere reactie dat je alleen maar water bij de mix hoeft te doen de rest zit er al in.Ik meende dat dat je daarmee bedoelde vismeel of birdfood.Meende dat wf baits ook emmers had met alles er op en eraan je hoeft alleen maar je basismix er aan toe te voegen.En dat er bij hij wou verse ingredienten hebben, en die wat uit een proline emmer komen zijn niet vers.

Nee dat kopt de ingredienten zijn niet echt vers, maar als je losse meelen haalt zijn ze ook niet vers..

maar het is een persoonlijk iets ik heb vol vertrouwen in proline en heb er leuke vangsten mee gehad en ik vind het ook wel makkelijk om eens een kilo zakje mee te nemen naar de kant en wat flavours en dar zelf gaan rommelen inplaatst van onderlijnen maken Knipoog

maar goed succes!
promise2die4  
#22 Gepost : zaterdag 14 april 2012 19:12:20(UTC)
promise2die4

10 ponder

Sjoerd Stins schreef:
promise2die4 @ hou je sarcastische opmerkingen voor je rondald geeft zijn mening en informatie waarom z'n onozele reactie ?

vind jou reactie meer onnozel dan die van mij ik geef ook me mening en nog informatie ook aan de topic starter, dus wie is er nu onnozel bezig..

precies!!

mzzl
peter servais  
#23 Gepost : zaterdag 14 april 2012 23:04:28(UTC)
peter servais

45 ponder

Man
Nederland

Bedankjes: 18 keer
Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
Promise, en ik altijd 1x meer dan jij Knipoog Tong (kom op man)

Gelul natuurlijk, als je zo lyrisch bent over de Proline 50/50 mix mag je dat natuurlijk gewoon zeggen, maar sta er ook open voor als andere hun inbreng hebben.
Proline 50/50mix is niet de heilige graal op boiliedraaigebied.
Uiteindelijk word er gewoon dik verdiend op diverse soorten melen en andere toevoegingen die bij Proline lekker goedkoop ingekocht worden. (daar zijn ze een bedrijf voor natuurlijk)

Ik denk dat je voor het zelfde geld (van die 2,5kg emmers) zelf wel 7-10kg kan draaien in de zelfde verhouding.
De verhoudingen zijn vast ergens op te zoeken.

Als je zelf alle toevoegingen samen stelt en ook je basismix samen stelt heb je 100% vat op je eigen bol.
Iedereen doet dat op z'n eigen manier..
Jij pakt een basismix uit de schappen en voegt daar jouw ingrediënten aan toe om het tot jouw bolletje te maken. 50% van Proline en 50% van jezelf.. (zoals op de emmer staat Knipoog)
In het eerste zit meer passie en is een hobby op zich (wat mijn mening is)
Jouw manier is meer praktisch en scheelt je vast een hoop tijd.

En het vangt allebei!
Groeten Peter, Knipoog

Aantal karpers 2015: 26 stuks
promise2die4  
#24 Gepost : maandag 16 april 2012 12:23:04(UTC)
promise2die4

10 ponder

Uhm peter,

even alles goed door lezen voor je wat plaatst Knipoog

daarbij met de opmerking altijd 1x meer dan jij snap ik al helemaal niet??

maar goed.

ik wens de topic starter veel plezier met zijn mix..

ik zou zo en zo is op google zoeken heb je meer kans op een goede mix dan de vele discussie mixen hier van iedereen haha.
F.K  
#25 Gepost : maandag 16 april 2012 15:08:29(UTC)
F.K

40 ponder

Jongens doe allemaal chill.
peter servais  
#26 Gepost : maandag 16 april 2012 18:57:54(UTC)
peter servais

45 ponder

Man
Nederland

Bedankjes: 18 keer
Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
Promise,
Ik vond je comment een beetje kinderachtig over komen... vandaar. (en probeerde het op een leuke (lees normale) manier te brengen.)

een beetje als: ik weet het beter, nee ik weet het nog beter (en dan zeg ik) ik weet het altijd 1x beter dan jij... (voor de gein en om je erop te wijzen dat het een beetje kinderachtig over komt..

Maargoed... ik ga hier geen woorden meer aan vuil maken.

Bewerkt door de gebruiker maandag 16 april 2012 18:58:56(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Groeten Peter, Knipoog

Aantal karpers 2015: 26 stuks
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest (5)
2 Pagina's<12
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.