20 ponder Lid sinds: 22-1-2011(UTC) Berichten: 359
Bedankjes: 5 keer Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
Je bent aan het vissen en het is donker. Wat doe jij om de tijd te killen Met z'n tweeen (2-3 biertjes de man niet meer anders gaat het niet goed en dat vind ik ook niet verandwoord) chipie nootje en lekker kletsen. Alleen eerst lekker biuten de tent zitten tot ik daar genoeg van heb, daarna lekker op de stretcher een beetje zachtjes radio luisteren Bewerkt door de gebruiker zaterdag 14 april 2012 23:10:43(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
ligt eraan Ray Ben je alleen of met 2en? alleen lekker op de stretcher bijslapen of spelen op de phone met 2en ouwehoeren |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 2-1-2011(UTC) Berichten: 956
Bedankjes: 1 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
haha leuke vraag
als ik zelf vis dan lig ik een beetje te dromen van een super run en vooral lekker slapen en met zijn 2e praten en een beetje vervelen |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Raymon Reterink schreef:Je bent aan het vissen en het is donker. Wat doe jij om de tijd te killen Genieten van een hapje en snapsje en leuke gesprek met vismaat, kijken naar de sterren met me sterren app, of weer een vis drillen. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 2-1-2011(UTC) Berichten: 956
Bedankjes: 1 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
ik eet ook lekker veel tijdens de nachtelijke uurtjes, en (stil) muziek luisteren, we willen natuurlijk geen overlast veroorzaken |
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-1-2011(UTC) Berichten: 331
|
zet het licht aan d |
LAC DE GROSLEY BOYSAWAY CARPFISHING |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
dat ga ik hier niet zeggen natuurlijk dat hou ik voor mezelf hihi |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 21-9-2011(UTC) Berichten: 182
|
Veel eten en drinken en een dvdtje kijken en aan het hopen op een run
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 15-11-2010(UTC) Berichten: 308
|
Koffie zuipen,peukjes roken
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Vis meestal alleen black-out luisteren naar geluid van het water tot de "weker" pieper gaat
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Een goed gesprek met mijn vismaat gepaard met een kopje koffie en een sigaretje . Ben ik alleen dan gaat de ipad mee en slinger ik een film aan of ga lekker lezen. Ook staat er meestal wel een wereld ontvangertje aan. Bewerkt door de gebruiker zondag 15 april 2012 15:14:34(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
- koffie drinken - biertje drinken - gezellig ouwehoeren met mijn vis maatje - smsen met de vrouw - het water observeren b |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 10-2-2012(UTC) Berichten: 1.064
Bedankjes: 2 keer
|
ouwe hoeren, genieten of slapen. |
Voer geen oorlog, voer de vissen. |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 11-3-2011(UTC) Berichten: 73
|
Genieten van de nacht, de geluiden van de dieren en vooral genieten van de rust! |
Karper teller 2012: 16 |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
Lodewijk schreef:dat ga ik hier niet zeggen natuurlijk dat hou ik voor mezelf hihi Willen we ook helemaal niet weten ghe ghe |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 7-10-2009(UTC) Berichten: 412
|
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
En vissen drillen, opnieuw beazen en ingooien / uitvaren
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
met zijn 2e lekker ouwe hoeren en koffie/ biertje drinken. Alleen Dan gaat de DS mee lekker ff gamen onder het genot van een bak koffie . |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 21-7-2010(UTC) Berichten: 572
|
In eerste instantie een leuk toppic. Ik zit altijd aan de waterkant met mijn neef of een vismaat. Wat wij doen om onze avond op te vullen, als we niet aan het drillen zijn . Is meestal tot een uur of 02:00 in de oval zitten met een lantaarntje erbij en wat frisdrank (alcohol is uitgesloten tijdens het vissen vind ik persoonlijk en wat chips of nootjes, gezellig babbelen over voorbije sessies of sessies die ons voor altijd zullen bijblijven. zoals een homejacking waarbij de overvallers 100 meter van onze tent waren gepakt of andere leuke zaken. ook leuke vissen en foto's bekijken als er nog op het toestel staan. en natuurlijk discussieren over de beste aaspresentatie en de voerstrategie + lood en onderlijnen. waar ik een voorstander van ben en hij.. omdat we niet hetzelfde vissen en onze eigen mening hierover hebben is dit altijd een leuk onderwerp om over te beginnen om van elkaar nog wat te leren. en dan in de tent, vaak met 2 in dezelfde tent om na te praten en als de ene niet zou wakker worden van de txr dan word de andere wel wakker. + nog enkele boekjes die we in de tent lezen over het karperen tot we verlost worden van een run dit zijn meestal onze bezig heden tijdens de avond |
De Doorzetter Wint ! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
Alcohol is niet erg als je maar normaal doet Wij drinken bijvoorbeeld maar 2/3 biertje . En dat over een tijd bestek van 15:00t/m24:00. Bewerkt door de gebruiker dinsdag 17 april 2012 22:57:25(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.