35 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 835
|
vind ik leuk |
if you pay peanuts you catch monckey's ................ |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 24-9-2009(UTC) Berichten: 367
|
Nick_S schreef:Wie zegt hier iets over 6vissen met een rig in hun bek ?
Ik kreeg snachts paar piepjes , sloeg aan en voelde een lichte tegendruk en kort daarna niks meer Ik moest wel tegen takken vissen , want de rest van de vijver heeft helemaal NIKS
Dan heb ik het verkeerd begrepen. Neemt niet weg dat je dr misschien wel een paar had laten rond zwemmen met systeem als ze wel goed gehaakt zouden zijn. mvg
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 19-3-2012(UTC) Berichten: 183
|
Het was voor mij tegen takken vissen of totaal niets hebben Ik was NIET dronken , had zo'n 4 jup's op 1ste nacht slaapte ik diep omdat ik toen van 05.00 tot 18.00 had gewerkt
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Quote:Dingen die niet bij karper vissers thuis hoort, maar bij vissende Tokkie's terug te vinden zijn. Daar ben ik het helemaal mee eens Henk! Alleen kijken de mensen die het moeten opruimen of er over klagen er niet zo naar. Dan heet die Tokkie ineens Karpervisser.. @Nick_S, ik geloof dat veel mensen het erger ingezien hebben dan dat het werkelijk is.. Wat wel goed is om te zien is dat iedereen er het zelfde over denkt. |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Quote: Daar ben ik het helemaal mee eens Henk! Alleen kijken de mensen die het moeten opruimen of er over klagen er niet zo naar. Dan heet die Tokkie ineens Karpervisser.. Daarom altijd eerst die troep opruimen als je arriveert, en uiteraard de plek schoon achter laten na vertrek, dan laat je de klagers het verschil zien van karpervisser en vis-Tokkie |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
|
Ga binnen 2 weken terug , dit keer beter voorzien en hopelijk beter weer b
|
|
|
|
|
Partikels zijn aan het weken en batterijen aan het opladen Kan ik onderweg ineens men nieuw vervoer eens testen
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Nick_S schreef:Partikels zijn aan het weken en batterijen aan het opladen Kan ik onderweg ineens men nieuw vervoer eens testen Net gezien foto van nieuwe oto maar das een toppertje.ciroën. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.