logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

2 Pagina's<12
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
luuk412  
#21 Gepost : zondag 15 april 2012 15:27:50(UTC)
luuk412

25 ponder

heeft iemand mischien een stappenplan voor me?
Carp fishing is not a hobby, it's a passion
Mister X  
#22 Gepost : zondag 15 april 2012 16:00:54(UTC)
Mister X

50 ponder

1 Ruim voor dat je gaat vissen stekken in kaart brengen (dieptemeter of peildobber)
zorg dat je dat bij alle stekken hebt gedaan, (stekken die jij/jullie gaan bevissen).

2 Goed voorbereid zijn laat je niet verrassen tijdens het vissen (materiaal en voer).

3 Hengels op verschillende dieptes diep/ondiep loopt 1 diepte hengels verleggen!

4 Niet bang zijn verkassen wanneer stekken niet lopen (zien van draaien en springen).

5 Geniet van het avontuur laat je niets wijsmaken lekker je eigen weg gaan succes Knipoog

Bewerkt door de gebruiker zondag 15 april 2012 16:03:28(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

luuk412  
#23 Gepost : vrijdag 20 april 2012 16:47:40(UTC)
luuk412

25 ponder

bedankt jowan
Carp fishing is not a hobby, it's a passion
DioR  
#24 Gepost : vrijdag 20 april 2012 23:00:47(UTC)
DioR

15 ponder

Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
Eigenlijk een beetje een aanvulling van wat Jowan schreef. Scherp blijven tijdens je sessie (waar zie je vis en speel daar op in.)

Wat helemaal mooi is om op verschillende dagen langs het water gaan en vis spotten. Mocht jij vis zien, probeer er achter te komen of ze daar vaker liggen. Dan hoef ik je niet te vertellen dat je daar best wel een rig neer kan leggen.
Erwin  
#25 Gepost : zondag 22 april 2012 17:10:50(UTC)
Erwin

CarpFeeling Crew

Man
Nederland

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Zoals ik de foto's zie, lijkt het een typische zandwinning. Vaak loopt er een snelweg in de buurt (hiervoor is het zand nodig). Deze plassen zijn vaak in het beheer van een visvereniging. Wanneer dit zo is kun je er wel vanuit gaan dat er karper zit.

Meestal zijn deze plassen erg diep omdat ze zoveel mogelijk zand nodig hebben. Mijn ervaring op dit soort wateren is dat vaak de kantjes erg veel vis kunnen opleveren. Zoek ook even goed in het midden voor een sterk verloop in de bodem.

Succes.
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
2 Pagina's<12
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.