20 ponder Lid sinds: 15-11-2010(UTC) Berichten: 308
|
Zo nog eff laaste warme bak sap maken Lekker vroeg inliggen vanavond.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
verwacht je een drukke nacht?
Hoop het voor je |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
Goede vertrouwen heb ik altijd Ron Anders ken ik beter thuis blijven. Maar het is nog steeds stil hier mn Eerste van het seizoen laat lang op zich wachten.
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
Ron van Houtum schreef:Ruud Gosselink schreef:Je bedoelt dat je je afvraagt of die takkeherrie de hele nacht doorgaat. Moet je toch weten Ruud Ja, dat weet ik, had je die krengen niet bij je kunnen houden? Eerst die ganzen, toen vanochtend de greendroger van de golfbaan en daarna weer de ganzen. Nog wat gevangen? Ja, de grootste MF brasem die ik ooit gezien heb. Weer geen karper. Vanavond weer proberen.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 27-9-2011(UTC) Berichten: 271
|
14 brasems in een weekend maar de karper heeft zich niet laten zien helaas volgend weekend lekker nachtje pakken misschien meer resultaat
|
|
|
|
|
Radio staat aan,warme bak sap in mn klauw en een peuk in mn bek. Ik ben er weer klaar voor laat de eerste vis maar komen. Bewerkt door de gebruiker donderdag 29 maart 2012 21:34:37(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
|
Helaas weer met lege handen naar huis.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
hehe, eerste sessie in 6maand. deze morgen 1boilie zonder ander voer=> schub van 14kg. tot nu toe samen met mn neef 2 karpers (14 en 9 kg), 4 brasems en een mooie winde. nu heb ik de brasemhengel voorzien van 2 20mm boilies. eens zien wat ze daarvan vinden |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 11-6-2011(UTC) Berichten: 187
Bedankjes: 2 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
|
one life live it |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
Vanacht weer niks alleen een paar windes. Mooi begin chiele Gefeliciteerd. |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
|
|
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
|
en vandaag lykt het in een blank te resulteren. hebben nog geen biepje gehad dus ook niet veel aanwezigheid van vis op de stek... |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Er staat hier een keiharde wind. Ik ben bang dat vandaag weer een blank word.. Noorder wind windkracht 5/6 ofzo. Nog een uur/anderhalf uur en ik ga inpakken. Hopelijk krijgen we zo nog aktie! Succes iedereen. Groeten Vanaf de waterkoude waterkant |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
De buit van vandaag: 1 brasem in de rug gehaakt Maargoed, wel lekker uitgewaaid |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
|
hier is het een blank geworden. zelfs geen biepjes, maar toen we opruimden zagen we een kleine karper in de kant en een voorn opspringen. de vis komt dus wel nu stek ff met rust laten en dan weer voeren |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
ik heb nu eric van esv supplies hier in me achtertuin zitten..... en nadat zijn maatje een mooie spiegel ving van ik geloof 14 kilo was het eric's beurt en hij lande deze mooie dame van 16.8 kilo. ga nu maar snel je oma halen |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
gefeliciteerd met je mooie vangst eric mooie vis |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
|
Zo voor het eerst weer op mn vaste stekkie. Na 2 maanden dagelijks gevoerd te hebben hoop ik dat er eindelijk een beloning komt. Mn eerst vis moet tenslotte nog op de mat komen. Maar het water staat er om bekend velen uren/dagen maken zonder enig resultaat. Zo maar eens warme bak sap maken ik hou jullie op de hoogte. - ( 113ste bericht deze nacht is al vervloek te mislukken) Bewerkt door de gebruiker zondag 29 april 2012 03:40:47(UTC)
|
|
|
|
|
00:15 krijg een terug loper, sla aan bam niks pfff balen Dit gebeurt me nie vaak ik zet me er over heen want de nacht is nog vroeg. 01:45 ik word wakker van een volle run trek mn lies laarzen aan en ga te water onder tussen Heeft ie flink wat meters kunnen maken door de tijd die ik er voor nodig heb gehad. Ik sla aan weer niks, niet eens klein beetje weerstand. Er ging van alles door me hoofd wat gaat hier fout gvd. Ik had geen vertrouwen meer in mn onderlijn en hem vervangen met wat kleine veranderingen. Uiteindelijk ligt alles weer op zn plaats en heb onder genot van een bakkie en een peuk mn vismaat Die tenslotte aan de overkant zit op de hoogte gehouden van dit mindere succes van vannacht. Bewerkt door de gebruiker zondag 29 april 2012 03:35:43(UTC)
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 27-9-2011(UTC) Berichten: 271
|
teller voor mij staat dit jaar op 32 brasems 12 winde's 3 zeelten en 0 karper
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.