Nieuwe uitzetting Lid sinds: 5-4-2012(UTC) Berichten: 5
|
Heeft er hier iemand ervaring met de bergelenput in gullegem west vlaanderen ? Heb vernomen dat er enkel grote karpers zitten van boven de 20 kilo met een topgewicht van 27 kilo kleen heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-3-2012(UTC) Berichten: 300
Bedankjes: 17 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Ik heb er nog nooit op karper gevist wel op snoek ( mooi bestand ), heb wel van vissers daar gehoord dat er idd enkel grote karper zit ( kleintjes worden weggevreten door snoek ) maar dat ze zich heel heel moeilijk laten vangen... |
Wie de eerste steen niet gooit, is de laatste ook niet waard... |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 5-4-2012(UTC) Berichten: 5
|
Heb vandaag iemand gesproken dat er 1x geweest is . Hij zei dat ik NOOIT moet gaan om te karpervissen . je word er weggejaagd ( verbaal en fisiek )als je op iemand anders zijn stek zit . nuja dit water word dan afgeschreven
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
kleen schreef:Heb vandaag iemand gesproken dat er 1x geweest is . Hij zei dat ik NOOIT moet gaan om te karpervissen . je word er weggejaagd ( verbaal en fisiek )als je op iemand anders zijn stek zit . nuja dit water word dan afgeschreven Dit mag geen reden zijn om er weg te blijven, als je papieren in orde zijn, dan heb je het recht om daar te vissen. Bij intimidatie, evt de desbetreffende vis vereniging aanspreken danwel de politie erbij halen. Er is maar één plek waar iemand aanspraak op kan maken, en dat is zijn plek op de begraafplaats.Bewerkt door de gebruiker zaterdag 14 april 2012 09:34:18(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Dat zeggen de meeste vissers tegen de andere om ze van het water weg te houden en idd, als je in orde bent, kunnen ze niks tegen je beginnen. |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Jorden schreef:Dat zeggen de meeste vissers tegen de andere om ze van het water weg te houden en idd, als je in orde bent, kunnen ze niks tegen je beginnen. Precies, net zo met die verhalen over de sloterplas, waar je lastig wordt gevallen of berooft door "Marokkanen" maar die mij zelfs met twee woorden aanspraken," eet u ze ook op meneer", "blijft u de hele nacht vissen meneer", "goede vangst meneer", Had meer last van boot-Amsterdammers die over je stek varen en voeren. Bewerkt door de gebruiker zaterdag 14 april 2012 20:27:29(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 27-2-2010(UTC) Berichten: 6
|
Er hangt inderdaad een raar sfeertje rond de put en dan nog die domme vaste stekken mentaliteit. Ik heb er enkele malen gevist en om telkens enkele "locals" hun verhaaltje te moeten horen ivm hun stekje, een sein van weinig respect voor collega vissers noem ik da of jaloers dat iemand anders eventueel een visje zou kunnen strikken op "hun" voerstekjes. Niemand word verplicht om te voeren hé. En als jullie weten dat er slechts 200meter bevisbare visoever is. Zoals ik al zei, een goede mentaliteit is soms ver te zoeken.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.