Nieuwe uitzetting Lid sinds: 25-7-2011(UTC) Berichten: 8
|
Hallo Hoe hangen julie je lood en je rig aan je draad? Ik deed het eerst me een slotje maar dit werkt niet zo goed ik zou een proffesioneler systeem willen. Wat denken julie dat het best is?
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 14-2-2012(UTC) Berichten: 150
|
tja daar heb je vele antwoorden op het makkelijkst is met een wartel die in je inlinelood past maar tik even loodsystemen in op google afbeeldingen en daar zie je vele systemen daar kan je dan nog specifiek iets over vragen grtss visser |
ga vissen als ze bijten! SPEEDCARP!!! |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 25-7-2011(UTC) Berichten: 8
|
visser01 schreef:tja daar heb je vele antwoorden op het makkelijkst is met een wartel die in je inlinelood past maar tik even loodsystemen in op google afbeeldingen en daar zie je vele systemen daar kan je dan nog specifiek iets over vragen grtss visser Wartel vind ik niet zo goed, heb ik nu maar valt er soms uit en gaat snel in de knoop als je te snel uithaalt
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 634
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Ik zou zeggen kijken even op de homepage bij rigs en systemen of wat is het. Veel duidelijkere uitleg kun je niet krijgen!
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
Die wartel van visser vervangen door een kwik link.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
@Martijn, maak een foto van je systeem nu, en plaats hem hier. dan kunnen er misschien verbetering geadviseerd worden. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 27-9-2011(UTC) Berichten: 271
|
zoek eens op visveilig vissen dan kopm je de beste montage's tegen
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 2-1-2011(UTC) Berichten: 956
Bedankjes: 1 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
hoelang vis je al op karper martijn? |
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 11-3-2011(UTC) Berichten: 73
|
Ik zou voor de Tube met Lead clip gaan, is een goede montage en toch vrij basic b Voorbeeld: Bewerkt door de gebruiker woensdag 11 april 2012 18:17:46(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Karper teller 2012: 16 |
|
|
|
|
of gewoon een leader van korda nog makkelijker knoop er in en vissen, vis echt nooit meer met tube wat een kut gedoe is dat team nootdorp heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 14-2-2012(UTC) Berichten: 150
|
Martijn_Karper schreef:visser01 schreef:tja daar heb je vele antwoorden op het makkelijkst is met een wartel die in je inlinelood past maar tik even loodsystemen in op google afbeeldingen en daar zie je vele systemen daar kan je dan nog specifiek iets over vragen grtss visser Wartel vind ik niet zo goed, heb ik nu maar valt er soms uit en gaat snel in de knoop als je te snel uithaalt het is wel de bedoeling dat die wartel mooi spant he,ik haal de harde insert uit het inlinelood en steek er een zachte in van korda men wartel spant er ideaal in,aan die wartel hang ik een quicklink met men onderlijn en een tailrubber over de quicklink grtss visser |
ga vissen als ze bijten! SPEEDCARP!!! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
@team nootdorp Tungsten tube nergens geen last van en zinkt als een baksteen
|
|
|
|
|
Jowan schreef:@team nootdorp Tungsten tube nergens geen last van en zinkt als een baksteen dat is ook me probleem niet ik ben een uur bezig om het er door te krijgen |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Dat het beter zinkt is een extra voordeel bedoel lijn gaat veel beter door tungsten tube
|
|
|
|
|
Jowan schreef:Dat het beter zinkt is een extra voordeel bedoel lijn gaat veel beter door tungsten tube zal het eens kopen |
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.