10 ponder Lid sinds: 11-3-2011(UTC) Berichten: 73
|
Ik zoek een onthaakmat welke makkelijk oprolbaar is maar toch vrij dikke randen heeft Ik heb de "Fox Stalker Safe Zone" gezien maar deze is natuurlijk niet oprolbaar? Ook heb ik de "Trend Protect Unhooking Mat" gevonden welke me wel oprolbaar lijkt? Of weet iemand anders er nog een aan te raden? Alvast Bedankt b |
Karper teller 2012: 16 |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 2-1-2011(UTC) Berichten: 956
Bedankjes: 1 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
die bovenste heb ik in een boom gevonden en die onderste heb ik maar dan van x2(van henk gekregen) onthaakmaten oprollen gaat niet zo goed, het is echt 1 keer vouwen en dat is het Bewerkt door de gebruiker woensdag 11 april 2012 18:49:26(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
|
team nootdorp schreef:die bovenste heb ik in een boom gevonden en die onderste heb ik maar dan van x2(van henk gekregen) onthaakmaten oprollen gaat niet zo goed, het is echt 1 keer vouwen en dat is het Die onderste dan? is dat echt niet mogelijk? |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
Hele dunne of opblaasbare zijn oprolbaar, deze niet. Maar die bovenste is wel super.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Nee echt niet , deze matten kun je niet oprollen. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 549
|
die bovenste is top! heb heb zelf ook. |
Carp fishing is not a hobby, it's a passion
|
|
|
|
|
Dat word dan toch een viskar aanschaffen/maken Maar eigenlijk was de hoofdreden dat ik randen wil is dat de vis er snel afgeleid zeker nadat je al twee vissen op de mat hebt gehad, weet iemand anders een oplossing? Bewerkt door de gebruiker woensdag 11 april 2012 20:40:38(UTC)
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
DannyW schreef:Dat word dan toch een viskar aanschaffen/maken
Maar eigenlijk was de hoofdreden dat ik randen wil is dat de vis er snel afgeleid zeker nadat je al twee vissen op de mat hebt gehad, weet iemand anders een oplossing? de Nash cradle ? http://www.nashtackle.co.uk/product.php?id=886Niet opvouwbaar maar wel compact vervoerbaar. |
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
|
Ik zit met schuine kanten Zijn die badjes compact? |
|
|
|
|
Zit in foudraal ± zo breed als hij hoog is, en ± 5 cm dik, lengte blijft gelijk. |
|
|
|
|
Of deze, denk dat je deze wel kan oprollen. Bewerkt door de gebruiker woensdag 11 april 2012 21:40:54(UTC)
| Reden: Niet aangegeven Henk Haarlem heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Je hebt ook opblaasbare varianten van fox jrc |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
is dat die van nash zo duur is anders had ik hem gekocht maar hij is weer niet handig met mijn manier van vissen, hengel in me hand net en onthaakmat in me andere hand,rugtas op me rug en zoeken naar vis Bewerkt door de gebruiker woensdag 11 april 2012 22:21:40(UTC)
|
|
|
|
|
team nootdorp schreef:is dat die van nash zo duur is anders ha dik hem gekocht maar hij is weer niet handig met mijn manier van vissen, hengel in me hand net en onthaakmat in me andere hand,rugtas op me rug en zoeken naar vis Nee de struiner heeft er weinig aan. de prijs........ ach carpcare mag een prijs hebben. Trouwens de "oude" cradle kost minder dan de luxe. http://link.marktplaats.nl/549486638Bewerkt door de gebruiker woensdag 11 april 2012 22:25:34(UTC)
|
|
|
|
die is ook wel mooie, maar weet je wat ik me bedenk 's ochtends staat hij na een bui helemaal vol met water |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
team nootdorp schreef:die is ook wel mooie, maar weet je wat ik me bedenk 's ochtends staat hij na een bui helemaal vol met water Kan je je eigen gelijk wassen hahahaha Draai hem altijd om als ik weet dat het gaat regenen En trouwens je hebt er dan ook gelijk water in en helemaal vol water phoe dan moet het wel heeeeeel veel regenen |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 1-3-2011(UTC) Berichten: 140
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
Je kan ook bij de betere speelgoedwinkel voor 2 tientjes een opblaasbootje aanschaffen. Deze kan je oprollen en evt gebruiken om alles uit te varen. Ze hebben hoge randen, en mits je de boot nat houd, kan je er perfect vis op onthaken. Probleem is wel dat je moet oppassen dat je haak niet in je bootje haakt, want dan blaas je jezelf een ongeluk haha...
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 564
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
team nootdorp schreef:is dat die van nash zo duur is anders had ik hem gekocht maar hij is weer niet handig met mijn manier van vissen, hengel in me hand net en onthaakmat in me andere hand,rugtas op me rug en zoeken naar vis ik gebruik er 1tje van X2, goedkoop (en gaat al 2 jaar mee) oprolbaar, en je kan er een soort cradle van maken, als je de ritsen half open doet dan hou je een soort cradle over. de handvatten die eraan zitten knoop ik vaak vast aan me tas, zo heb ik alleen me net en hengel in me handen tijdens het struinen |
leer om te vangen, vang om te leren |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 21-7-2010(UTC) Berichten: 572
|
en waarom zou je ze willen oprollen ? als je zoals deze onthaakmatten ze enkel moet dichtplooien is toch handig ? Steek je materiaal er tussen en je bent vertrokken.. voor met de pen te gaan ook handig, gewoon je net, hengeltje ertussen en je aas en je bent vertrokken. Ook als je gaat vissen en een eindje moet lopen, heb ik vaak het geniet ervan om mijn materiaal, paraplu,hengels,bangsticks,... er tussen te steken en vertrekken, men tas en stoeltje hang ik nog rond me, dus ik zie er enkel voordelen aan. 1 nadeel : als je vis gevangen hebt en naar huis keert is je auto nat.. maar voor de rest is zulke mat PERFECT |
De Doorzetter Wint ! |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 31-1-2011(UTC) Berichten: 610
|
Kan je niet de onthaakmat oprollen en er een spanbandje omheen doen? Misschien blijft het zo wel goed zitten. Of aan alle 2 de kanten een spanbandje (links en rechts). |
Keep it simple... |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.