50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Faith is nu 6mnd en 3 dagen tijd voor een weging En hoe doen we dat? Met aftrek van de weegzak 21,8kg en een schoft hoogte van 51cm |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 21-9-2011(UTC) Berichten: 182
|
Hahaha geniaal ron hoe oud is die van jullie ? b
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Sjoerd Stins schreef:Hahaha geniaal ron hoe oud is die van jullie ? b 6 mnd en 3 dagen |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 21-9-2011(UTC) Berichten: 182
|
Mooi beestje die van ons is nu 3 jaar maar zo lomp als een buldozer helaas loopt hij nu mank aan de linker voorpoot dus die moeten we binnekort laten controleren Groeten b b
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
Ron van Houtum schreef:Sjoerd Stins schreef:Hahaha geniaal ron hoe oud is die van jullie ? b 6 mnd en 3 dagen Tijd vliegt ron! Je puppy ontwikkelt zich tot een mooie hond Als ik de mijne in mijn weegzak zou moeten wegen zeg.......zie ut al helemaal voor me d d Bewerkt door de gebruiker maandag 9 april 2012 13:44:31(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
groet erik |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Lief koppie Ron, je hond ook trouwens. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Mooie veertiger die hond van je Ron!!
|
Groetjes, Tim
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 27-9-2011(UTC) Berichten: 271
|
haha en dat vond ie leuk in de weegzak
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.