CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
Klasse Service Van Vlemmix !
15 ponder Lid sinds: 21-9-2011(UTC) Berichten: 182
|
Vanochtend vroeg uit de veren op een sessie te pakken eenmaal aangekomen hengels te water en me bivvy opzetten toen alle haringen erin zaten keek ik toch wel heel raar toen de 2 stokken niet in elkaar pasten ! het waren 2 dezelfde afmetingen die niet in elkaar konden komen dus ik de tent opgeruimd en terug naar vlemmix. eenmaal binnen en het probleem te hebben uitgelegt stonden er 2 man personeel met bedenkende wijze te kijken naar de 2 stokken. er zat niks anders op dan mij nieuwe stokken te geven + mocht een gratis zak boilies naar keuze uitzoeken ! Echte Service b b
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 965 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
dat is inderdaad netjes opgelost |
als karpervissen je passie is .
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 18-6-2011(UTC) Berichten: 45
|
Doen ze goed heb er ook wel een andere verhalen gehoord dat ze niet zo vriendelijk waren misschien hebben ze der van geleerd
vang ze van het weekend groeten joost
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
Zeker Netjes opgelost , en nu hopen dat je veel plezier mag beleven van je nieuwe bivy |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 18-7-2011(UTC) Berichten: 153
|
je hoort meestal slechte dingen van ze maar dat valt hartstikke mee
|
|
|
|
|
lampie schreef:Doen ze goed heb er ook wel een andere verhalen gehoord dat ze niet zo vriendelijk waren misschien hebben ze der van geleerd
vang ze van het weekend groeten joost zal wel lukken (hoop ik) b
|
|
|
|
|
griend schreef:Zeker Netjes opgelost , en nu hopen dat je veel plezier mag beleven van je nieuwe bivy Dat komt helemaal goed Griend
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 564
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Tom98 schreef:je hoort meestal slechte dingen van ze maar dat valt hartstikke mee hangt er beetje vanaf waar je komt volgens mij, want raven in lelystad is niet zo best, weet niet waar sjoerd is geweest, mss is de service daar een stuk beter |
leer om te vangen, vang om te leren |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 18-7-2011(UTC) Berichten: 153
|
freaky schreef: hangt er beetje vanaf waar je komt volgens mij, want raven in lelystad is niet zo best, weet niet waar sjoerd is geweest, mss is de service daar een stuk beter
okee, ik hoorde ook veel slechte dingen over leveren vanaf de webshop enzo
|
|
|
|
|
freaky schreef:Tom98 schreef:je hoort meestal slechte dingen van ze maar dat valt hartstikke mee hangt er beetje vanaf waar je komt volgens mij, want raven in lelystad is niet zo best, weet niet waar sjoerd is geweest, mss is de service daar een stuk beter Ben in tilburg geweest b
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Sjoerd Stins schreef:freaky schreef:Tom98 schreef:je hoort meestal slechte dingen van ze maar dat valt hartstikke mee hangt er beetje vanaf waar je komt volgens mij, want raven in lelystad is niet zo best, weet niet waar sjoerd is geweest, mss is de service daar een stuk beter Ben in tilburg geweest b Geeft maar aan dat mensen het verschil maken. Ben daar ook wel eens een paar keer geweest. Prima gasten. Eikels komen bij ieder bedrijf voor, echter sommige bedrijven doen daar niets/te weinig aan. Overigens, het top komt door de gratis zak boilies natuurlijk, want de rest is gewoon zoals het hoort. Het zou top geweest zijn als je vanaf de waterkant gebeld had en dat ze de goede stokken hadden gebracht.
|
|
|
|
|
ja inderdaad in iedere winkel loopt er soms wel ene rond maar bij vlemmix is naar mijn mening een top zaak met top personeel ja inderdaad dat zou helemaal prima zijn geweest dat ze ff heen en weer waren gereden haha Groeten sjoerd b
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Klasse service??
dit blijkt maar weer dat ze veel rommel verkopen Blijf erbij vlemmix koopt veel b keus op en verkoopt het als a keus
En een zakje bollen van 3 euro kado geven Is het meteen service? Wat ben je kwijt aan benzine? Heel je bende geïnstalleerd aan de waterkant kan je het weer opruimen omdat je hengels niet in elkaar passen
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
Ron van Houtum schreef:Klasse service??
dit blijkt maar weer dat ze veel rommel verkopen Blijf erbij vlemmix koopt veel b keus op en verkoopt het als a keus
En een zakje bollen van 3 euro kado geven Is het meteen service? Wat ben je kwijt aan benzine? Heel je bende geïnstalleerd aan de waterkant kan je het weer opruimen omdat je hengels niet in elkaar passen
daar heb je wel gelijk in maar ze lossen het toch netjes op ? en het waren 2 tent stokken en geen hengels Groeten b
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 13-4-2011(UTC) Berichten: 84
|
als je naar vlemmix de winkel gaat lossen ze het vaak wel op, helaas als je iets besteld op internet niet, dat heb ik al 3x mee gemaakt helaas. de derde keer was ik het dus zat en ben er heen gegaan, omdat ik echt boos was ik had banksticks besteld en daar zaten op 2 van de 4 sticks dikke krassen op en je kon zien dat ze gebruikt waren. Dit heb ik via internet aangegeven en gebeld maar ze deden niks, kreeg zelfs een antwoord dat ik dat zelf had gedaan, want hun controleren alles voor het weg gaat ze deden er dus niks aan. Tot ik voor hun neus stond toen kreeg ik per direct nieuwe mee en ik zou 10% korting krijgen op mijn volgende bestelling, yeah right!! Ik bestel er nooit meer wat, want het is gewoon rommel wat ze verkopen. En als je een zakje boilies krijgt van hun dan is dat niet meteen service, maar goed. Gr. Bewerkt door de gebruiker donderdag 12 april 2012 10:30:26(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
Klasse Service Van Vlemmix !
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.