CarpFeeling Forum
»
CarpPlaats
»
Aanbod
»
trend micro voerbootje met 4 accu's te koop
10 ponder Lid sinds: 6-8-2011(UTC) Berichten: 75
|
het bootje is 2 x gebruikt , kan het niet echt gebruiken in men visserij . daarom dat het bij deze te koop staat. het heeft 1 x hookrelease en een laadvermogen van 1.5 kg . wil er graag 240 euro voor hebben. zit ook in een handige opbergtas. ik ben van belgie , kan eventueel verzonden worden kosten zijn wel voor de koper. voor foto's stuur even een mail , ik krijg ze hier niet geupload [email protected]
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 19-3-2012(UTC) Berichten: 183
|
Maar deze heeft 4 accu's , weet nu wel niet wat die apart kosten
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 21-9-2011(UTC) Berichten: 182
|
|
|
|
|
|
de accu's kosten 35 euro per stuk king heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 9-11-2010(UTC) Berichten: 120
|
|
Carpfishing is an important thing of living. |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
heb ook voor twee accuu's 25 euri betaald |
groet erik |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Jowan, hij zegt dat z'n bootje als nieuw is met 4 accus vind ik 240 een redelijke prijs. Het is natuurlijk een vraagprijs lijkt me. Dus er valt vast te onderhandelen. Alles leuk en aardig maar het onderste hoeft hierbij ook weer niet uit de kan natuurlijk.
Ik vind het niet helemaal fair om zo z'n advertentie krom te praten. Als dat zijn vraagprijs is moet je dat ook kunnen respecteren.
|
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
|
idd Peter er valt zeker te onderhandelen . maar zoals je zegt sommige mensen willen het onderste uit de kan en liefst de bodem ook nog eruit .
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
kom op mensen,heb je geen interesse reageer dan niet,en kraak iemand zijn handel/prijs niet af. suc6 met de verkoop . |
houdoe en bedankt |
|
|
|
|
bedankt jvs kdenk dat ik die verkoop nu wel kan vergeten door die reacties maarja geen enkel probleem. ik denk ook zoals jij blijkbaar , als ik geen interesse heb ga ik ook niet oordelen over een prijs of dergelijke grtjs
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
@king Wanneer je door mij of cf gebruikers je de handel wel kan vergeten, geeft blijk de vraag prijs is een de hoge kant. Begrijp anders niet waarom je zou twijfelen man Nogmaals dat is je goed recht Laat het hierbij! @CF leden Verwijder mijn berichten wel uit goed fatsoen. Mijn lesje wel geleerd succes Bewerkt door de gebruiker donderdag 5 april 2012 23:06:46(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
|
topic mag gesloten worden , bootje is verkocht groetjes
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
Ron van Houtum schreef:Mooi man
merci Ron deze morgen zijn ze hem komen halen voor een mooie ronde prijs van 200 euro dus er valt wel degelijk te onderhandelen met me groetjes
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
Fijn dat je hem verkocht hebt, ik sluit het topic |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpPlaats
»
Aanbod
»
trend micro voerbootje met 4 accu's te koop
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.