logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Martijn_Karper  
#1 Gepost : woensdag 4 april 2012 23:13:26(UTC)
Martijn_Karper

Nieuwe uitzetting

Hallo
Ik wil een nieuwe lijn kopen ik ben van plan om de shimano molen 10000ra te kopen, en dan zou ik graag dit hengeltje kopen http://www.blueblizz.com...arperhengel/a25473/0001/
Wat denken julie? Ik weet dat de lijn geen heel goede topkwaliteit is maar denken julie dat ik er mee door kan?
En de molen wat vinden julie daarvan?

Alvast bedankt voor julie mening Gr Martijn
Sponsor
leen  
#2 Gepost : donderdag 5 april 2012 00:21:24(UTC)
leen

40 ponder

Man
Nederland

Bedankjes: 74 keer
Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
Martijn_Karper schreef:
Hallo
Ik wil een nieuwe lijn kopen ik ben van plan om de shimano molen 10000ra te kopen, en dan zou ik graag dit hengeltje kopen http://www.blueblizz.com...arperhengel/a25473/0001/
Wat denken julie? Ik weet dat de lijn geen heel goede topkwaliteit is maar denken julie dat ik er mee door kan?
En de molen wat vinden julie daarvan?

Alvast bedankt voor julie mening Gr Martijn

Tja, om iets over een lijn te zeggen als het over een hengel gaat wordt een beetje lastig ;-).
Marc  
#3 Gepost : donderdag 5 april 2012 01:09:49(UTC)
Marc

20 ponder

ja snap de vraag ook niet helemaal, je noemt geen enkele lijn...alleen hengel en molen...??
Als iedereen het anders doet, doen we allemaal hetzelfde.....
peter servais  
#4 Gepost : donderdag 5 april 2012 01:21:46(UTC)
peter servais

45 ponder

Man
Nederland

Bedankjes: 18 keer
Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
De molen die je op het oog hebt is niet slecht, shimano is gewoon kwaliteit. Echter is dit wel een beetje het instapmodelletje baitrunner.
Spro hengels zijn ook niet slecht, maar kijk gewoon nog even rond voordat je geld gast uitgeven. Goedkoop is vaak duurkoop. Hengels kopen en goed bevinden kan je zelf het beste aanvoelen. Jij moet er tenslotte mee werpen en drillen.
Voor goede lijnen verwijs ik je naar een topic van nog niet zo lang terug over lijnen. Daar kan je veel info vinden.

Succes en koop alleen als je ergens 100% zeker van bent. Dat scheelt je veel geld namelijk ;-)
Groeten Peter, Knipoog

Aantal karpers 2015: 26 stuks
Martijn_Karper  
#5 Gepost : donderdag 5 april 2012 15:02:34(UTC)
Martijn_Karper

Nieuwe uitzetting

Marc schreef:
ja snap de vraag ook niet helemaal, je noemt geen enkele lijn...alleen hengel en molen...??

met lijn bedoel ik hengel zo zeggen ze dat hier in dialect.
Martijn_Karper  
#6 Gepost : donderdag 5 april 2012 15:03:08(UTC)
Martijn_Karper

Nieuwe uitzetting

peter servais schreef:
De molen die je op het oog hebt is niet slecht, shimano is gewoon kwaliteit. Echter is dit wel een beetje het instapmodelletje baitrunner.
Spro hengels zijn ook niet slecht, maar kijk gewoon nog even rond voordat je geld gast uitgeven. Goedkoop is vaak duurkoop. Hengels kopen en goed bevinden kan je zelf het beste aanvoelen. Jij moet er tenslotte mee werpen en drillen.
Voor goede lijnen verwijs ik je naar een topic van nog niet zo lang terug over lijnen. Daar kan je veel info vinden.

Succes en koop alleen als je ergens 100% zeker van bent. Dat scheelt je veel geld namelijk ;-)

Ok bedankt
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest (2)
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.