20 ponder Lid sinds: 27-9-2011(UTC) Berichten: 271
|
hallo medevissers ik zit met een dilemma ik ben toe aan een nieuwe rodpod en nu heb ik mijn ogen eigenlijk laten vallen op de ww pod van solar nadeel van deze pod is uiteraard de prijs maar hiervoor zou je levenslange garantie krijgen ?!? iemand ervaring hiermee toevallig ? anders kan ik volgens mij net zo goed de trend double bar pod nemen deze is 1/4 van de prijs deze pod dushelp aub b
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
Het verschil zit hem natuurlijk in RVS vs aluminium. Moet je spullen dragen, dan kun je beter alu bij je hebben. Maakt gewicht en prijs niet uit, dan is de ww stabieler en steviger. Ze zijn zo goed, dat een tweedehands overnemen net zo goed is als een nieuwe.Het enige dat er mee kan gebeuren is dat je een onderdeel kwijt raakt.
Ron had een ww, maar nu zag ik dat ie weer een andere heeft. Misschien kan hij er meer over zeggen.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 7-10-2009(UTC) Berichten: 412
|
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Kan je hem net zo goed in de winkel kopen geen echte fotos "nooit opgezet" tuurlijk Bewerkt door de gebruiker zondag 1 april 2012 12:45:02(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 7-10-2009(UTC) Berichten: 412
|
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Ik had de Solar WW de mijne had last van losse stel schroeven Je draaide de poten vast stelde de richting hoe je ze wilde hebben na een paar keer bewegen zaten ze weer los Heb nu de Rodpod van Cygnet De standaard versie kost bij hareco €144,- De Deluxe versie met 4 paar poten €197,-
Bewerkt door de gebruiker zondag 1 april 2012 12:52:52(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Die marktplaats advertentie is van Michiel Martijn. Dan kan je er wel van uit gaan dat het materiaal in orde is
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
Ron, wanneer we nu nog niet gaan winnen....... Hebben we in ieder geval iets moois om naar te kijken.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
@Frank Avezaat Prima niets gezegt vind het altijd vreemd nooit gebruikt zonder echte fotos
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 24-12-2010(UTC) Berichten: 462
Bedankjes: 4 keer Is 12 keer bedankt in 10 post(s)
|
Ik zou zowiezo voor een rvs uitvoering gaan. Dat spul gaat gewoon (mits je de goed mee omgaat)heel erg lang mee. Ik zag de world wide bij Wout van Leeuwen staan voor ik dacht 175euro, maar dan komen dan nog wel je buzzerbars bij geloof ik. Heb zelf nu een jaar de Compact rodpod van Proline. Ook dit is een RVS pod waar ik echt super tevreden mee ben. Hij staan echt superstabiel en is goed af te stellen. Zou zelf nooit meer voor aluminium gaan. Heb er een van Soul gehad en was hier na 3 maanden op uitgekeken. Veel te veel speling op alle draaipunten en wanneer je de stelschroeven te strak aandraaid krijg je beschadegingen op het aluminium. Succes met de zoektocht naar een nieuwe Rodpod Groet, Danny |
Courage, above all things, is the first quality of a warrior.
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 634
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Ik heb al meerdere keren gelezen van WW bezitters, dat ze de pod niet opnieuw zouden kopen en dat je misschien beter voor die van proline kunt gaan ofzo. Die van Cygnet zou ik ook gerust blind durven kopen btw.
|
|
|
|
|
het grootste belang dat ik erin heb is dat het klein te vervoeren is aangezien alles op de brommer mee moet ten 2e is levensduur bij zon bedrag ook wel van belang ja die 1e advertentie had ik idd al gezien maar die 2e spreekt me meer aan (hollander he) ik vis veel aan de rivieren en kanalen in de buurt en houd van erg laag vissen dus sprak de ww pod me erg aan maar niemand bekend of je levenslang garantie op een solar pod hebt ? aangezien de site van hun plat ligt ?
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 15-3-2012(UTC) Berichten: 154
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
je heb ook de ww carbon is ook stevig en licht alleen wel tikkeltje duurder da nde andere versie |
Ik zeg maar ZOO dat is korter dan dierentuin |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 965 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
ik heb sinds een half jaar ook een WW eerlijk gezegt zou nooit meer anders willen |
als karpervissen je passie is .
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 22-1-2011(UTC) Berichten: 359
Bedankjes: 5 keer Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
Ruud Gosselink schreef:Ron, wanneer we nu nog niet gaan winnen....... Hebben we in ieder geval iets moois om naar te kijken. Haha jullie gaan toch voor de gezelligheid :-) |
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Ik heb ook een WW gehad maar weer verkocht. het is een aardige pod maar vind niet dat de bevestiging tussen moederbalk en voorpoten helemaal lekker is. Hij staat wel als een huis maar als ik mocht kiezen dan zou ik gewoon een Globetrotter kopen! Dit is en blijft toch wel de pod. Die WW carbon is helemaal zonde van je centen. er zit geen grammetje echt carbon aan! Is gewoon een soort van dun laagje plastic. het heet ook niets voor niets 'Carbon Effect'. De WW is een aardige pod met veel mogelijkheden. Toch was het niks voor mij.
|
|
|
|
|
ik begin nu ook te twijvelen over de proline compact pod en de mad touch down pod zit een hoop verschil in ik weet het maar de touchdown pod van mad is on totaal maar 3,5 kg en klein mee te nemen en mijn 13 ft hengels passen er goed op aangezien hij uitgeschoven 1,5 mtr lang is
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.