30 ponder Lid sinds: 24-11-2011(UTC) Berichten: 643 Bedankjes: 7 keer Is 8 keer bedankt in 6 post(s)
|
LinkIk ben opzoek naar nieuwe butt grips voor op mijn achterste hengelsteunen. Nu is mijn oog gevallen op de nash Butt lock (zie link hierboven). Ik kan ze hier in de buurt van groningen niet krijgen dus wil ik ze ergens online bestellen. Nu heb in een brandende vraag! Klemmen deze de hengel ook goed af als je op het achterste deel van de hengel alleen maar een blank hebt, dus geen foam of kurk? Of is de opening dan te ruim van de butt grip zodat de hengel er losjes tussen ligt. Het is namelijk de bedoeling dat de hengel goed stevig ligt. Heeft er iemand ervaring mee. Of weet iemand waar ik ze kan bestellen (liever gewoon uit Nederland). Alvast bedank voor het meedenken. Bewerkt door de gebruiker woensdag 21 maart 2012 22:48:32(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
ron van houtum heeft ze geloof ik stuur hem even een berichtje! |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-11-2011(UTC) Berichten: 643 Bedankjes: 7 keer Is 8 keer bedankt in 6 post(s)
|
Top heren!
@lodewijk. Thanks voor het meedenken @ron. Gelukkig klemmen ze ook de dunne blanks. Bedankt voor de linkjes
Ga ze morgen gelijk bestellen!
|
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 634
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Ik ben zelf voor de cygnet quicklock butrest gegaan. Klemmen goed, ook op dunnere blanks en staan n stukkie mooier dan die van nash (vind ik althans). Je krijgt er 2 verschillende armpjes bij voor dunne en dikke blanks (kurk, of kale greep) en er zit een veer in die je hengel klemt.
|
|
|
|
|
@andre
Die zien er ook gelikt uit! Goedkoper zie ik en bij hengelsport kuperus te koop (ook nog eens dicht bij)
Ik ga ze morgen even passen. (hehe zal ik me vriendin mee vragen, even passen en vragen of zij het ook mooi vind) |
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 634
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
je kunt ze ook in een 3-pack kopen ipv per stuk, dan zijn ze nog iets goedkoper.
|
|
|
|
|
Andre schreef:je kunt ze ook in een 3-pack kopen ipv per stuk, dan zijn ze nog iets goedkoper. Ja, ik zag het staan op internet. Beter! Even kijken of ze ook koopavond hebben vanavond. |
|
|
|
|
|
Ik heb ze niet gekocht van cygnet. Ze gaven me niet de grip die ik moet hebben. de hengel glijd er nog steeds tussen door (ook met de kleine opzetstukjes) Nu maar even verder kijken Iemand nog suggesties. Ik heb Century armalite MK3 hengels. Dus een dunne blank en geen foam of kurk Maar gewoon een kale kont (butt) waar de buttgrip zich moet vastklemmen. Die van fox heb ik goed bekeken maar na een paar keer op de hengel te hebben gedrukt gaat het rubber al van de hoeken af (niet best spul dus). De nightglow vind ik ook wel wat! Bewerkt door de gebruiker dinsdag 27 maart 2012 10:48:10(UTC)
| Reden: Niet aangegeven PatricS heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-11-2010(UTC) Berichten: 533
Bedankjes: 27 keer Is 4 keer bedankt in 3 post(s)
|
Hoe makkelijk, en goed, wil je het hebben... te gebruiken voor 12 tm 30mm. Voor 13.- heb je er 4! Mvg Erwin |
Van de passie voor het karpervissen mijn werk gemaakt... |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 360
Bedankjes: 4 keer
|
Dat zijn goede hengelsteunen b ze bevallen mij goed klemmen de hengel goed af.
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 15-9-2010(UTC) Berichten: 648
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
ik heb er nog 4 liggen passen bij mij niet dus mag je wel over nemen |
steel niet de overheid dult geen concurentie
gr paul |
|
|
|
|
Kroon je hebt PM. Bij jou in de kast laten liggen is ook zo zonde! |
|
|
|
|
|
Het zijn uiteindelijk de Skarp (immitatie solar) geweorden.
Heb diverse gestest op mijn dunne blank en veel bleken toch te groot.
Cygnet te groot Bepaalde van Fox te groot Die van fox van afbeelding hierboven gingen de hoeken na 3x testen kapot (slecht rubber) Solar en Nash duur (maar vast en zeker qualiteit) Minpunt voor mij bij nash is de groene kleur.
Dus skarp getest en met deze erop durf ik met een vertrouwen gevoel dicht bij opstakels te vissen met de slip dicht. (ik er uiteraard naast zittend) |
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.