CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Rigs
»
Pop up rig + Tube blow out rig
10 ponder Lid sinds: 25-10-2011(UTC) Berichten: 93
|
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ziet er erg netjes uit man! Die zou ik er met 100% vertrouwen aan knopen!
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
Ik zie er ook niets verkeerd aan, gewoon zo gaan gebruiken. |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
@jordyreith Pop-up rig niet vergeten een stoppertje straks zit je nog voor niets man d Blow back rig zou ik de hair iets langer maken, haak plat op de bodem terecht komt Bewerkt door de gebruiker woensdag 28 maart 2012 11:57:57(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 634
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
inderdaad, als het goed is gaat het maisje de presentatie rechtovereind laten staan. Volgens mij kun je dan wel eens net te kort uitkomen, anyway, iets langer kan geen kwaad dus. Met een extenda stop dinges ben je er al :-). Zelf vis ik mijn onderlijnen overigens iets korter (15cm), maar dat is helemaal afhankelijk van de situatie en dit lijkt me ook prima werken. Zien er netjes uit!
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 25-10-2011(UTC) Berichten: 93
|
Vandaag gevist op een rivier waar ook veel brasem zit. 5 runs gehad en 3 ervan gevangen, 2 op de pop up rig mooi gehaakt in de onderlip. en 1 op de blow back rig ook goed gehaakt. 3 brasems gevangen
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 14-2-2012(UTC) Berichten: 150
|
ziet er redelijk uit,zelf vis ik ook graag korter maar das een goesting bij die laatste mag de hair zeker langer,geen schrik hebben van een langere hair,je zal niet snel te ver van je haak vissen maar veel sneller te dicht op je haak met missers als gevolg grtss visser |
ga vissen als ze bijten! SPEEDCARP!!! |
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Rigs
»
Pop up rig + Tube blow out rig
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.