30 ponder Lid sinds: 31-1-2011(UTC) Berichten: 610
|
Nou.... ik wil wel als een speedboot over het water hoor |
Keep it simple... |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
monstercarps schreef:Nou.... ik wil wel als een speedboot over het water hoor Heb je wel een vaarbewijs dan ? niet dat je dan wel harder mag dan 6 km maar de bekeuring bedraagt 500 € Boete's op het water. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 28-2-2012(UTC) Berichten: 71
|
Idd je boot mag niet eens harder dan 20km/h kunnen varen want dan moet je al registratiebewijs en vaarbewijs hebben .. maar ach zolang je niet als een gek gaat blazen zullen ze daar wel niet om komen vragen ..
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 31-1-2011(UTC) Berichten: 429
|
vanavond gevaaren met mijn 5 pk 4takie gign aardig denk mischien 6 pk langstaart kopen even kijken nog zaterdag mischien 1 me eentje een nachie vissen |
karpers dit jaar 82 zwaarste vis 19.3 kilo
vorig jaar 83
als je niks gevangen hebt ben je tevroeg naar huis gegaan !
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 31-1-2011(UTC) Berichten: 429
|
morgen even me inprovisteerde hengelsteun monteeren morgen hebbe je jullie de foto's |
karpers dit jaar 82 zwaarste vis 19.3 kilo
vorig jaar 83
als je niks gevangen hebt ben je tevroeg naar huis gegaan !
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
als het niet lukt Frank met je rodpod ik heb Sam een mailtje een tijd geleden gestuurd met de bootrodpod die wij hebben.
|
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
|
Sam heeft gister bij mij ook al even gespiekt, maar hoorde dat frank handig zat is ! heb trouwens ook mijn biertje van de partyboot genuttigd en vervolgens 'savonds met 39 graden koorts me bed in gedoken dus weet niet wat er in zat ??
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 360
|
hahaha Paul...die mannen gaan wel ver he om de concurrentie uit te schakelen.....of heb je last van Carpfever ?
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 21-2-2012(UTC) Berichten: 22
|
Ha vandaag gaat mijn boot er weer in straks schoonmaken en vanavond erin bij het recreatieoord gelijk wat bolletjes mee om te voeren van het weekend weer knallen yes yes heb er nu al zin in.
|
|
|
|
|
Altijd weer een lekker gevoel he.....ik dacht dat je eerlijk gezegd vanuit de caravan viste joh...maar je gaat dus ook nog regelmatig met de boot het ruime sop op.... Wordt wel een stukkie frisser he mannen komende dagen....graadje of 10 en een guur noordwestenwindje....das weer ff wennen....hopelijk blijven de vissen wel een klein beetje actief ,voor zover ze dat waren....lichtjes voeren nog dus inderdaad...
|
|
|
|
|
karpermars schreef:hahaha Paul...die mannen gaan wel ver he om de concurrentie uit te schakelen.....of heb je last van Carpfever ? Ik denk gewoon dat ze de concurrentie uit willen schakelen , heb jij nog nergens last van marcel Hij had het eerste biertje. |
|
|
|
|
|
ik hobbel vooralsnog vrolijk rond Griend haha...voor de zekerheid voortaan maar meteen wat antibiotica aan boord neerleggen......
|
|
|
|
|
Haha nou als ze mij al als concurentie zien ik voer nooit en vang ook nooit wat haha ... maar aangezien deze jongen idd carpfever heeft ga ik straks misschien nog wel ff me hengels uitgooien of ik nou hier op me nest lig of op de boot maakt dan ook niet meer uit ... b
|
|
|
|
|
Ja viel het biertje niet goed? haha Ik ga zo ook maar weer ff naar de boot. Jammeer dat er geen motor achter zit want ik heb wel zin om een rondje te maken. |
Keep it simple... |
|
|
|
|
haal je toch effe snel 2 roeispanen bij de Formido....
|
|
|
|
|
Als ik er ook gelijk 2 mensen bij krijg die roeien dan ga ik wel |
Keep it simple... |
|
|
|
|
Camoboot schreef:Haha nou als ze mij al als concurentie zien ik voer nooit en vang ook nooit wat haha ... maar aangezien deze jongen idd carpfever heeft ga ik straks misschien nog wel ff me hengels uitgooien of ik nou hier op me nest lig of op de boot maakt dan ook niet meer uit ... b He ziek is ziek he Paul....maar ja met Carpfever valt niet te spotten he....
|
|
|
|
|
dat zou helemaal super zijn he Sam....als het dan ook nog vrouwen zijn,blond en een jaar of 25 dan wil ik er ook wel 2 haha
|
|
|
|
|
karpermars schreef:blond en een jaar of 25 dan wil ik er ook wel 2 Is er nog plek op de boot want Dan wil ik wel de dames gaan coachen. Bewerkt door de gebruiker donderdag 29 maart 2012 13:15:57(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
|
karpermars schreef:Camoboot schreef:Haha nou als ze mij al als concurentie zien ik voer nooit en vang ook nooit wat haha ... maar aangezien deze jongen idd carpfever heeft ga ik straks misschien nog wel ff me hengels uitgooien of ik nou hier op me nest lig of op de boot maakt dan ook niet meer uit ... b He ziek is ziek he Paul....maar ja met Carpfever valt niet te spotten he.... Bij nader inzien na me bed uit gekropen te zijn , blijf wel lekker thuis .. iets brakker als ik dacht wat betreft die dames, dat is wel te regelen hoor ! alleen een een buitenboordmotor waarschijnlijk goedkoper Bewerkt door de gebruiker donderdag 29 maart 2012 13:21:44(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.