25 ponder Lid sinds: 7-10-2009(UTC) Berichten: 412
|
Ik ben opzoek naar een nieuw waadpak. Mijn vorige heeft een spijker in de schuur niet overleefd! Graag jullie tips of ervaringen te delen..
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 27-10-2011(UTC) Berichten: 14
|
ik heb sinds eind vorig jaar een neopreen waadpak van 'ron thompson' en tot op vandaag nog niks anders dan lof over dit pak.
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
al 2 jaar een x2 waadpak lekker goedkoop en voor het eerst iets van x2 waar ik tevreden over ben haha |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 7-10-2009(UTC) Berichten: 412
|
Neopreen is wel een vereiste..
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-11-2010(UTC) Berichten: 533
Bedankjes: 27 keer Is 4 keer bedankt in 3 post(s)
|
Leroy, mail maar even naar het bekende adres als je wil.... Staan nog niet op de site maar heb wel wat moois voor je denk ik. Mvg Erwin |
Van de passie voor het karpervissen mijn werk gemaakt... |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 21-9-2011(UTC) Berichten: 182
|
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 2-1-2011(UTC) Berichten: 956
Bedankjes: 1 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
ik heb deze,werkt super, lekker goedkoop, warm en natuurlijk waterdicht!
|
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
Leroy86 schreef:Neopreen is wel een vereiste.. Ik heb zo'n ouderwets stuk pvc. Een soort grote regenlaars zeg maar. Geen isolatie of niks, maar het laatste weekend van feb heben we een vijver leegegvist en toen hadden die mannen in een neopreenpak het wel koud en ik niet. Het zou andersom moeten zijn, maar de praktijk wees anders uit. Dan kun je je afgvragen wat het voordeel van neopreen is. Dan kun je met een goedkopere ook uit de voeten.
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 965 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
als karpervissen je passie is .
|
|
|
|
|
eric....... gebruik je nou je dochter als paspop??? hahaha |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 965 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
@ lodewijk , welke van de 2 bedoel je , je weet het niet maar het zijn er twee. en ze staan allebei in de catalogus en op de site , hihi |
als karpervissen je passie is .
|
|
|
|
|
dochters dan haha ik hoor morgen meer trouwens over de noten! ik mail je ;0 |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.