30 ponder Lid sinds: 31-1-2011(UTC) Berichten: 610
|
Zozoo mooie vis Marcel! Eindeklijk de eerste op de kant. Ja ik hoop ook dat het wat is ik ben benieuwd. Ik ga straks weg om te vissen. Hoop dat ik er ook 1 te pakken krijg deze nacht. |
Keep it simple... |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 28-2-2012(UTC) Berichten: 71
|
Hele knappe vis mars !! zeker de eerste beer award waard mocht iemand dat bootje nou kopen heb ik op de haven nog 3 steekpalen liggen die je voorlopig wel in bruikleen hebben mag ... Bewerkt door de gebruiker zondag 25 maart 2012 18:02:00(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 31-1-2011(UTC) Berichten: 429
|
mooie vis marcel en de boot tsja die is nu van mij en sam carpteamzhz heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
karpers dit jaar 82 zwaarste vis 19.3 kilo
vorig jaar 83
als je niks gevangen hebt ben je tevroeg naar huis gegaan !
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
Gefeliciteerd Frank en Sam met jullie nieuwe aanwinst. |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
|
Goed bezig !! Is een mooi bootje en met een beetje sloopwerk zet je er zo 2 stretchers in !
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 360
|
klasse Frank en Sam....leuk man.....gezellig ...was ook geen geld he...ik ken die jongen goed die em verkocht heeft en die had gewoon geen tijd om er wat mee te doen.....nu meteen klussen he .... He Paul,....bedoel je die dunne groene stokken ????Mag ik er eventueel 1 tje van je hebben als je ze over hebt ? Iedereen thnax voor de complimenten mannen...hopelijk komt iedereen dalijk met mooie vissen aan...gaat nu wel steeds beter lijkt mij....wie weet heeft Sam er ondertussen al weer 1 na vannacht... Voor nu...werk ze .. Bewerkt door de gebruiker maandag 26 maart 2012 09:25:07(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
carpteamzhz schreef: mooie vis marcel en de boot tsja die is nu van mij en sam Dat is een mooi bootje mannen, daar gaan jullie (vis)plezier aan beleven. Gefeliciteerd. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 21-2-2012(UTC) Berichten: 22
|
Gefeliciteerd Marcel mooie vis. En jongens een leuk bootje ook gefeliciteerd en klusze. Volgende week ga ik ook weer te water ben van het weekend ook weer begonnen met licht aanvoeren van mijn stekkie.
|
|
|
|
|
ja bedankt jongens is een leuk bootje om mee te beginnen. Ga er zo nog even heen om hem wat beter te kunnen bekijken. Die steekpalen is wel makkelijk als we die even mogen lenen want die hebben we nog niet. Nou zullen we die ook wel snel hebben maar als we ze nog niet hebben en we willen vissen kunnen we die van jou pakken paul? Ik heb vanacht geblankt. Had een boilie droogzak in de boom gehangen waar nog 300 gram boilies in zat en die hebben de ratten opgevreten. Het zat er vol mee vanacht zeg ik dacht dat ze de poten onder me stretcher vandaan zouden vreten. |
Keep it simple... |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 16-2-2012(UTC) Berichten: 13
|
@ Marcel, ik sta net niet op die foto wij lagen aan de andere kant van de steiger te vissen (met de pen op snoek/snoekbaars), maar jij hebt die foto waarschijnlijk voor half 9 gemaakt. Strikvraag, als dat je stek is, hoeveel benzine gebruik jij dan per jaar... 1 liter of minder?
|
|
|
|
|
He Thijs...okee jij was in de boot waar er 2 inzaten met hetzelfde warmtepak dan of niet????Dan was je vast op snoekbaars aan het vissen he haha.....jullie vaarde net nadat ik wegging ook weg dacht ik he? Haha..zou met de huidige benzineprijzen niet verkeerd zijn toch ?Nee vis daar alleen swinters en gedeelte voorjaar...dalijk ben ik daar lekker pleite...wordt het veel te druk met rubberbootjes savonds laat etc etc...nee dan is Mars al pleite richting rustigere stukken.... Was het nog wat met de roofvis ?
|
|
|
|
|
Sam das ook zo lekker van het bootvissen straks...geen ongedierte meer ....alleen wat muggen en vissers zoals ik haha....
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 16-2-2012(UTC) Berichten: 13
|
Klopt, dat waren wij. Ik zag je inderdaad 'terugvaren' (voor zover je daar van kan spreken), wij zijn daarna ook verkast, was niets... na uren niets krijgen we opeens 4 aanbeten in 20 minuten, we zaten al anderhalf uur op die stek, daarvoor geen stootje... lijkt wel vissen af en toe . Wel alleen maar snoeken helaas, maar wij vissen altijd op snoekbaars, dus niet 'toevallig' alleen tussen 1 en 31 maart
|
|
|
|
|
Nou geen ongedierte mars ??? ik heb me een partij spinnen op me boot wonen !
|
|
|
|
|
spinnen zijn gezellig joh haha....heb ik hoor..dat die krengen niet kapot vriezen he swinters...maar als je gaat zie je ze meteen weer....ach ben er gelukkig niet bang van haha....ik heb jaren terug ook wel eens een rat binnen gehad...das wel andere koek..gelukkig jumptie meteen weer de plomp in.....net nog ff bij het water geweest...was uit de wind wel heerlijk hoor...zag dat de mannen van de nieuwe Titanic(of wordt het hun loveboat,haha) ook al bezig waren geweest..... Dat kost Sam en Frank trouwens nog wel een rondje bier he voor die gouden tip van ons.....
|
|
|
|
|
Ik denk dat Sam en Frank een partyboot ervan maken . Dus dat bier voor jullie zit wel goed denk ik. |
|
|
|
|
|
Nou dat biertje kom ik wel een keertje halen dan kom van de week nog ff me rubberboot in de haven planten ...
|
|
|
|
|
Ja ik zei net ook al tegen Frank dat er eerst eens een krat bier in gezet moest worden. Die tip is toch nog goed van pas gekomen Paul thanks De motor word ook nagekeken voordat we ermee gaan varen. De spinnen zitten volgens mij in elke boot wel want bij ons zaten er ook aardig wat van in. Moet niks van die beesten hebben ik ga morgen middag eerst eens die boot reinigen van binnen. Bewerkt door de gebruiker maandag 26 maart 2012 23:02:22(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Keep it simple... |
|
|
|
|
die spinnen krijg je toch niet weg hoor Sam...komen net zo hard weer terug als je ze al weg krijgt....wanneer gaat de boot feestelijk uitvaren ????Moet wel officieel met een fles champagne gedaan worden natuurlijk.....voor een behouden vaart
|
|
|
|
|
en een toespraak toch |
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.