50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Nick_S schreef:Dus met 4 batterijen zit ik wel goed voor 4dagen sessie Heb daar wel elektriciteit ter beschikking Ik deed 4 dagen met 1 setje. De zender iets korter maar ik gebruik oplaadbare AA en heb een dubbele set. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 5-7-2010(UTC) Berichten: 156
|
Nick_S schreef:Lamp is toch vrij simpel zelf te doen ? Heb zelf getest met een breedstraler met halogeen van een auto, gaf een bak licht maar doet wel een aanslag op je accu,s. Op MP bied iemand een lamp aan voor 25 Euro geloof ik, zou dezelfde zijn als die Schrijver aanbied.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 19-3-2012(UTC) Berichten: 183
|
@jaap kat , je hebt het toch niet over de V-drone ? Zijn echte speedboten , maar dat is ook alles
|
|
|
|
|
Ik was ook op Carp Zwolle , heb toen de Bullet en Anatec mono bezig gezien Bullet heeft hele mooie snelheid maar Anatec vaarde wel een pak stabieler
|
|
|
|
|
Heb bij mij in de buurt al 2 Anatec's "dood" in het water zien liggen met hetzelfde euvel, los geraakte schroefas, toeval?
|
|
|
|
|
Ik heb het over de Spektrum versie , bij de andere Anatec's gebeuren er wel meer rare dingen
|
|
|
|
|
Ben nog steeds op zoek naar een Carpcatcher , als er iemand eentje weet voor een mooie prijs
Laat het me weten
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Nick_S schreef:Ben nog steeds op zoek naar een Carpcatcher , als er iemand eentje weet voor een mooie prijs
Laat het me weten Quote:Had er eentje op het oog , een bt iv met dieptemeter en verstraler Heeft 4paar batterijen en druppellader
650euro is dan een eerlijke prijs ? Is deze het dan niet geworden ? Nick. |
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
|
Ging daar normaal zondag mee testvaren , maar heb zaterdag-middag een auto-ongeluk gehad Heb hem nog een mail gestuurd maar krijg geen reactie
Nu staan er 2 bt-iv's op , elk voor 1000 euro Hebben allebei dieptemeter en reservebatterijen , 1 zelfs zonne-paneel Heb hier momenteel geen 1000euro voor handen dankzij het ongeluk :(
|
|
|
|
|
Nick_S schreef:Ging daar normaal zondag mee testvaren , maar heb zaterdag-middag een auto-ongeluk gehad Heb hem nog een mail gestuurd maar krijg geen reactie
Nu staan er 2 bt-iv's op , elk voor 1000 euro Hebben allebei dieptemeter en reservebatterijen , 1 zelfs zonne-paneel Heb hier momenteel geen 1000euro voor handen dankzij het ongeluk :( A Das kløte man jammer, € 1000 is aardig aan de tweede hands prijs, voor die met zonnepaneel wel iets beter. |
|
|
|
|
Als ik met een Carpcatcher ga proefvaren , wat moet ik dan zeker nazien ?
En wat is er speciaal aan een Eagle fisheasy ?
|
|
|
|
|
Vandaag de Carpcatcher gaan afhalen , boot werkt perfect en goed onderhouden Met 8 batterijen voor boot en 4 voor dieptemeter Heb de dieptemeter al getest op men privéwater en nu weet ik ineens wat er zoal rondzwemt
|
|
|
|
|
Hierbij dus men 1ste vraag over het gebruik van Carpcatcher
Zit met een paar lege batterijen , zo leeg dat de boot er niks meer op doet OP hoeveel mah moet ik die dan laden ?
Heb het over de kleine en grote batterijen
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 2-4-2012(UTC) Berichten: 8
|
Als ik het kon overdoen, zou ik nooit geen schrijver boot meer kopen. En als ik ergens spijt van heb is het de aankoop van die BT IV. Vaart traag, is nogal storingsgevoelig. Dreamcatcher heeft de nadelen wel opgesomd ben het dus ook met hem eens. Ik heb er zelf een verstraler van Hella opgezet, kostte € 17,50. Hella lampen worden gebruikt in de autorally sport. Gebruik de boot alleen nog maar bij het statisch vissen op snoek, voor de rest staat hij stof te vangen.
|
|
|
|
|
Nick_S schreef:Hierbij dus men 1ste vraag over het gebruik van Carpcatcher
Zit met een paar lege batterijen , zo leeg dat de boot er niks meer op doet OP hoeveel mah moet ik die dan laden ?
Heb het over de kleine en grote batterijen Zaten er geen opladers bij dan ? Ik heb de BT-V daar zitten 2 opladers bij, een voor de handzender en een voor de accu's. Op de handzender kan je zien wanneer deze "vol" is. De oplader van de accu's geeft eerst groen licht bij laden, en gaat uit als de accu vol is.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 294
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
500 mah max 13 uur..de accu's van de boot
|
|
|
|
|
Er zat zo'n druppellader van Robbe bij , heb nu 1 setje opgeladen op 700mah
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 21-9-2011(UTC) Berichten: 182
|
koop een rubberbootje met elektromotor kost meschien 500€ kun je zover varen als je wilt en ook zoveel voer versrpeiden als je wilt heb er zelf ook eentje van 2.30 voor mij een goed bootje meschien dat deze info overbodig is maar zo kijk ik er tegen aan mannen b
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 24-12-2010(UTC) Berichten: 462
Bedankjes: 4 keer Is 12 keer bedankt in 10 post(s)
|
Ik vind een rubberboot op de grotere wateren wel een uitkomst. Alleen zou ik het op de wat kleinere putjes nooit gebruiken, omdat ik toch al altijd een hele hoop zooi bij me heb. Qua transport vind ik ze ook super onhandig. In mei ga ik vissen op een water van 4800 hectare en dan is z'n rubberboot echt een must, omdat je vaak op grotere afstanden vis met gemiddeld toch wel een hoop voer op je stek. Maar dit is natuurlijk ook weer zo'n eindeloos discussiepunt _voerboot of rubberboot_ Groet, Danny |
Courage, above all things, is the first quality of a warrior.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 21-9-2011(UTC) Berichten: 182
|
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.