CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Materiaal & Techniek
»
Foto's van jullie systeem opstelling(en).
5 ponder Lid sinds: 6-12-2011(UTC) Berichten: 46
|
Ron van Houtum schreef:Da's lang geleden dat ik iemand met een beschermmat onder zijn molens heb gezien Mooi spullen hoor om dat ik de molens vrij laag bij de grond heb,voor kom ik dat door de regen mijn molens vies worden.
|
|
|
|
|
Jelle klein falckenborg schreef:Ziet er netjes uit hoor babyboom! je had alleen ff bij alle molens de slip recht moeten zetten dankje wel,kwam er achter toen ik de foto,s op de pc zette,haha volgedne week post ik even nieuwe foto,s van me andere setje,die zijn nog in op bouw bij W.V.R,die bijna klaar zijn.
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 634
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
babyboom schreef:nieuwe spullen nieuwe foto,s greets Mooie set, mede noorderling ;-). natuurlijk nog wel even bijpassende roller wheels halen . Sinds die molens zo'n beetje meest gebashte molens zijn op diverse fora (volgens mij onterecht ): hoe bevallen ze jou?
|
|
|
|
|
Andre schreef:babyboom schreef:nieuwe spullen nieuwe foto,s greets Mooie set, mede noorderling ;-). natuurlijk nog wel even bijpassende roller wheels halen . Sinds die molens zo'n beetje meest gebashte molens zijn op diverse fora (volgens mij onterecht ): hoe bevallen ze jou? heey die roller wheels wou ik mij deze week bestellen .deze molens zijn de laaste van 2011,heb tot nu toe geen problemen mee gehad en ze bevallen me super.ben van plan voor mijn andre hengels de nieuwe 2012 model tegaan kopen. greets
|
|
|
|
|
Vergis ik mij overigens, of heb je dezelfde set ook nog eens in het zwart (fox black label)?
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Mooie set hoor! als je die Arca's nog eens kan vervangen voor wat soortgelijke piepers van Engelse bodem dan zal het je set helemaal afmaken! Complimenten! Die bobbins trouwens, is dat Targetbaits & Tackle spul?
|
|
|
|
|
Andre schreef:Vergis ik mij overigens, of heb je dezelfde set ook nog eens in het zwart (fox black label)? Hey nee dat ben ik niet,maar me vis maat.
|
|
|
|
|
Ik zag eerder eens een foto langs komen van een sterk vergelijkbare setup, aan het zelfde water, mét een mat onder z'n molens. K denk dat kan niet missen...maar toch!
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 549
|
sow dat is een verdomd mooi setje! |
Carp fishing is not a hobby, it's a passion
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
goed voor elkaar ! b |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Mijn setje van vorig weekend.. |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
|
Ook geen vervelend setje om op uit te kijken
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 549
|
Tim_Ellerman schreef:Mijn setje van vorig weekend.. mooi setje! welke molens zijn dat? |
Carp fishing is not a hobby, it's a passion
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
@luuk412 Zijn de Daiwa Emcast Advanced molens.. Top dingetjes! |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 15-12-2011(UTC) Berichten: 9
|
Mooi spul allemaal! Dit is mijn set up: Tackle tart of niet het oog wil ook wat ;-) Bewerkt door de gebruiker zondag 25 maart 2012 11:22:55(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 22-3-2012(UTC) Berichten: 19
|
230!!! voor hangers???
ik.. eh....
tsja... als je het hebt
even ter contrast, ik maak ze zelf, werken prima, met verwisselbare gewichtjes en alles ik denk dat die nog geen €5 gekost hebben met een middagje knutselen natuurlijk.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
@stefanemans Gebruik de zelfde molens Shimano 5500 XSA C14 bevallen jou vast prima
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 15-12-2011(UTC) Berichten: 9
|
@ Jowan
Ja bevallen zeer goed lekker licht van gewicht ook. |
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Materiaal & Techniek
»
Foto's van jullie systeem opstelling(en).
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.