Nieuwe uitzetting Lid sinds: 2-12-2010(UTC) Berichten: 9
|
Helaas moet ik melden dat mijn site www.watersense.nl gehackt is het schijnt dus toch te kunnen helaas. mijn mail adres info@watersense doet het wel dus ik ben te bereiken voor bestellingen. Ik hoop dat we dit snel kunnen oplossen maar dat licht er maar net aan tot hoe ver de boel gehackt is gr remon Watersense Products, een karper gerelateerd aasmerk! www.watersense.nlWatersense Products, een karper gerelateerd aasmerk!
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
remon van dusschoten schreef:Helaas moet ik melden dat mijn site www.watersense.nl gehackt is het schijnt dus toch te kunnen helaas. mijn mail adres info@watersense doet het wel dus ik ben te bereiken voor bestellingen. Ik hoop dat we dit snel kunnen oplossen maar dat licht er maar net aan tot hoe ver de boel gehackt is gr remon Watersense Products, een karper gerelateerd aasmerk! www.watersense.nlWatersense Products, een karper gerelateerd aasmerk! Das klote Remon. Hopelijk geen jaloerse aasfabrikant |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Lijkt wel een Hype te worden
Hoop voor je dat het snel opgelost is |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ohh... dat is minder. Sommige mensen maken er helaas een sport van.... Bij welke provider zit je?
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 2-12-2010(UTC) Berichten: 9
|
geen idee dat regelt Mourad voor mij maar met een beetje geluk draait het morgen weer
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
gelukkig maar
Wij waren het niet hoor wij gunnen iedereen zijn boterham |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ik zie dat hij het weer doet b
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.