25 ponder Lid sinds: 31-1-2011(UTC) Berichten: 429
|
hopelijk geen vijver dit jaar was pure marteling vorige jaar voor de steuren |
karpers dit jaar 82 zwaarste vis 19.3 kilo
vorig jaar 83
als je niks gevangen hebt ben je tevroeg naar huis gegaan !
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 24-12-2010(UTC) Berichten: 462
Bedankjes: 4 keer Is 12 keer bedankt in 10 post(s)
|
Ik ga op zaterdag lekker effe neuzen. Kijken of ik nog een zonnepanneel kan scoren. |
Courage, above all things, is the first quality of a warrior.
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 10-10-2011(UTC) Berichten: 762
|
Heb met de plaatselijke hengelsportzaakmeneer (mooi woord) gesproken. Die had geinformeerd naar een plaats, het was allemaal heel duur, en hij verwacht ook dat het met het jaar slechter word. Verder hoorde ik dat shimano er niet meer zou zijn? Ik twijfel nog een beetje, maar aan de andere kan je wel altijd mooie prijsjes regelen! En aangezien ik nog wat nieuwe spulltjes wil kopen.... |
Vissen 2013: Zat Zwaarste 2013: Veelste weinig kilo |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
Ja en geen garantie hebben.
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 2-1-2011(UTC) Berichten: 956
Bedankjes: 1 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
dat is een van de grote na delen |
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 10-10-2011(UTC) Berichten: 762
|
|
Vissen 2013: Zat Zwaarste 2013: Veelste weinig kilo |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 564
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
floriskouters schreef:Ja en geen garantie hebben. je hebt gewoon garantie hoor, als je bonnetje hebt, alleen een ander prob is dat je soms naar de andere kant van nederland moet maja mss ben ik ook een dagje te vinden op de beurs, op facebook hadden www.karperfilmpjes.nl van pilaar en de visma een actie waarbij ze 10 x 2 kaartjes weggaven. en ik behoor tot de lucky winnaars |
leer om te vangen, vang om te leren |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
Haha jij ook, kammeraad van me ook.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 564
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
zal wel geen visma worden denk ik,
heb pilaar vorige week me adres gestuurd, maar nog geen kaartje ontvangen en ook nog niks van pilaar gehoord |
leer om te vangen, vang om te leren |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 22-10-2011(UTC) Berichten: 327
|
pfff gister middag visma geweest. was voor de karpervisser vrij weinig te zoeken. ontzettend veel roofvis en boten. heb nog karper level 4 gedrild achter de drill-simulator. en het dan ook nog treffen dat precies meneer de fotograaf van het anp komt. wouterbeyer heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
PR : 35 pond Karper teller 2013 : 6 Zwaarste 2013 :18 pond |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
Drillen met een boot/zeehengel? Of zie ik dat verkeerd? |
Say hello to my little friend |
|
|
|
|
boot hengel idd. tja je heb geen keuze he. eerste keer was karper level 1 meet een spin hengelXD kreeg hem niet eens binnen(mog namelijk niet kragtzetten invb met breken |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
het is echt gewoon NIET de moeite waard geweest om te gaan..... waardeloze beurs voor diegene die nog willen gaan........blijf thuis!en spendeer je centjes gewoon maar aan visspulletjes... |
groet erik |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-8-2010(UTC) Berichten: 544
|
diesel schreef:het is echt gewoon NIET de moeite waard geweest om te gaan..... waardeloze beurs voor diegene die nog willen gaan........blijf thuis!en spendeer je centjes gewoon maar aan visspulletjes... Ben ik blij dat een collega van mij wel er naartoe is en dat hij een nieuwe molen meebrengt voor me |
Als je de waarheid zoekt, begin dan het beste in het midden. |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
Gratis kaartje, gratis parkeren. Ongeveer 5 km rijden. Ik voelde me niet zo lekker, dus gedronken heb ik ook niks. Zo viel het wel mee wat de kosten betreft. Voor de echte karpervisser is dit natuurlijk geen vergelijk met andere beurzen.
|
|
|
|
|
Ruud Gosselink schreef:Gratis kaartje, gratis parkeren. Ongeveer 5 km rijden. Ik voelde me niet zo lekker, dus gedronken heb ik ook niks. Zo viel het wel mee wat de kosten betreft. Voor de echte karpervisser is dit natuurlijk geen vergelijk met andere beurzen.
juist inderdaad. het was wel te doen. maar ontzettend veel roofvis enzo ach als karper visser moet je trots zijn dat we gewoon een eigen beurs hebben |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 965 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Heren doe ik zo mijn best op de visma met alleen maar karperspullen bij mij en dan hebben jullie niks gezien Ik ga morgen weer mijn uiterste best doen. |
als karpervissen je passie is .
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.