CarpFeeling Forum
»
CarpPlaats
»
Tips
»
check it out voor bodem prijzen
10 ponder Lid sinds: 9-3-2012(UTC) Berichten: 83
|
Ik heb van de week hier een paar kilo boilies gekocht werken perfect ready mades en freezerbaits 3-4 euro de kilo alles hebben ze tegen een bodem prijs. melen haken molens hengels spods maar 4 euro ik heb er 2 gekocht werken perfect enz. alles voor de minimalen prijs verschillenden merken zoals traxis grauvull carp-zone chub http://www.tightlines-hengelsport.nl/Levi Bewerkt door de gebruiker dinsdag 13 maart 2012 20:55:19(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Een dag niet gevist is een dag niet geleefd |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 28-5-2010(UTC) Berichten: 635 Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands Bedankjes: 27 keer Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
|
Hey Levi,
Leuk nog een Zeeuws-Vlaming te zien hier :-) Ik haal er ook m'n boilies, voer, partikles ed. erg tevreden over. Begreep van Ian dat hij nu ook alle spullen van Grauvell kan bestellen. Heb zelf de nieuwe molens van Vorteks via hem besteld, helaas nog niet mee gevist (met een beetje mazzel komend weekend).
Waar vis jij meestal? Ik altijd op de waters van GOA.
grtz, Edwin
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 9-3-2012(UTC) Berichten: 83
|
edwin schreef:Hey Levi,
Leuk nog een Zeeuws-Vlaming te zien hier :-) Ik haal er ook m'n boilies, voer, partikles ed. erg tevreden over. Begreep van Ian dat hij nu ook alle spullen van Grauvell kan bestellen. Heb zelf de nieuwe molens van Vorteks via hem besteld, helaas nog niet mee gevist (met een beetje mazzel komend weekend).
Waar vis jij meestal? Ik altijd op de waters van GOA.
grtz, Edwin hee edwin ik vist meestal op watren van de platzak(westdorpe) mvg levi |
Een dag niet gevist is een dag niet geleefd |
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpPlaats
»
Tips
»
check it out voor bodem prijzen
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.