10 ponder Lid sinds: 28-2-2012(UTC) Berichten: 71
|
carpteamzhz schreef:ik wil op de binnemaas gaan knalle maar waarom mag je nou nergens vissen denk togh dat we voor die ene moeten gaan sam Ik heb van de week me vergunning gehaald en daar zat een aparte nachtvis vergunning bij met nergens daarin dat je een bepaalde tijd van het jaar juist wel of niet mag nachtvissen ... hoe het op mij overkwam staat er gewoon dat je heel 2012 mag nachtvissen op de binnenmaas maaruh .. nog een boot er bij ?? word straks drukker met boten als met kantvissers Bewerkt door de gebruiker maandag 12 maart 2012 18:18:42(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 31-1-2011(UTC) Berichten: 429
|
het is al tedruk op de kant haha |
karpers dit jaar 82 zwaarste vis 19.3 kilo
vorig jaar 83
als je niks gevangen hebt ben je tevroeg naar huis gegaan !
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 31-1-2011(UTC) Berichten: 610
|
Dit is dat water in Brabant frank waar ik dit jaar nog wel wil gaan. monstercarps heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Keep it simple... |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Mooi water!!
Dat is een zandafgravingsput, glashelder zeker?
Succes!
|
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dat is wel mooi sam lijk me leuk daar keertje weekendje te vissen |
vorig jaar 83
|
|
|
|
|
weet iemand mischien goeie plu ? |
vorig jaar 83
|
|
|
|
|
Ja het is meestal wel helder ja. Het ligt er midden in de bossen echt een mooi water. Dat meertje ligt op de camping waar ik vroeger altijd heen ging. |
Keep it simple... |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 360
|
@Paul : als het goed krijgen we van Thijs nog een berichtje hoe het verder af gaat lopen met de nachtvisserij tot 1 juni en de laatste maanden van het jaar...dus even afwachten nog..voorlopig mag het dus NIET tot 1 mei omdat de visserijwet niet (op tijd )is aangepast en daar is de regelgeving op gebaseerd...dus be careful... Mooi water Sam....heb je er al eens karper gespot ?
|
|
|
|
|
Ja ik ging sochtend vroeg rond 8 uur vaak hardlopen met een vriend en toen zag je altijd hele groepen karpers zwemmen. Heb er 1 keer een hengel meegenomen en had er toen 1 verspilt. Ik zou de gewichten echt niet weten maar ik heb wel veel kleinere karpers gezien maar wie weet zitten er een paar beren tussen. De natuur is daar wel op zijn mooist. Je ziet daar hagedissen salamanders echt van alles. |
Keep it simple... |
|
|
|
|
Ik ga knallen vanavond hopen op een monster. |
Keep it simple... |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 10-10-2011(UTC) Berichten: 762
|
Veel suc6 samir! Mooie karpers trouwens, op de kraagweg ! Al had je gezegd had ik ff langsgekomen, bockworst! |
Vissen 2013: Zat Zwaarste 2013: Veelste weinig kilo |
|
|
|
|
zo Sam...ff een nachtje tussendoor...datzijn de mooiste he.....succes man
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
Succes Sam Laat die piepers maar loeien |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
|
net wezen kijke bij sam op onze stek en hij had als wat aan de haak alleen schoot los ik hoop zo dat hij wat vangt |
vorig jaar 83
|
|
|
|
|
Zoals frank al zei kreeg ik gister avond een aanbeet. Mijn swinger zakte en toen ik de hengel op pakte voelde ik dat er iets aan zat. Het was te kort om te zeggen of het nou brasem of karper geweest zou kunnen zijn zeker met het koude water van nu nog. Maaaaaaarr..... er zit leven en ik denk dat het geen 3 weken meer gaat duren voordat de 1e karper zich meld. Is zeker lekker doordeweekd marcel. Geen drukte op het water ik had heel het stuk voor mezelf. |
Keep it simple... |
|
|
|
|
Jammer Sam...zal dan ook wel zon witvis geweest zijn want die aanbeet herken ik ondertussen wel haha...meestal straklopen en dan weer terug of al vanaf de start een terugzakker... Kan ook roofvis zijn he,die maken zich al op voor de paai en zitten dus al op de ondieptes...misschien een lijnzwemmertje ? Gaat nu rap drukker worden met de temperaturen die eraan komen.....
|
|
|
|
|
Nee het was zoiezo geen lijnzwemmer want ik had het 5 seconden beet. maar is moielijk te zeggen wat het geweest zou kunnen zijn want die karper die ik vorge week daar dachten we ook van dat het een brasem was totdat die bovenkwam. Maar goed dat blijft een raadsel... Ik heb volgens mij wel een snoek zien wegschieten onder de kant. Ben benieuwd of ik hier ook zoveel spiegeltjes ga vangen en ben ook wel nieuwscherig naar wie de eerste bmaas karper vangt dit voorjaar.
|
Keep it simple... |
|
|
|
|
Hoop voor jullie dat het er snel een zal worden in ieder geval , water temperatuur zal nu ook wel snel gaan stijgen ! ... ik kan niet eerder dan volgende week vrijdag vissen dus neem aan dat jullie dan al wat hebben! zo niet zal ik ook een gooi doen naar de eerste Eerst morgen nog ff paar kleine dingen aan me bootje doen en dan kan ik helemaal super relaxt gaan vissen @ mars: wat betreft dat nachtvissen , is toch wel raar dat ze er dan een seizoens nachtvis vergunning bij doen toch !? hoe moet je dan als leek weten dat het nu niet zou mogen als je de fora als deze niet leest ? Bewerkt door de gebruiker woensdag 14 maart 2012 15:01:36(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
|
het was vis aan de haak karper of bream kan allebij want bij de kraagweg haalde je de eerste 2 karper ook gewoon zo binne weet het nie en zulle het nooit weeten jammer maarja vant weekend maar gewoon karper voor jullie vangen dan he foto praat togh makkelijker d |
vorig jaar 83
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.