CarpFeeling Forum
»
CarpFeeling
»
Lieve CF ...
»
Sander's (alvast) gekke avonturen
20 ponder Lid sinds: 27-9-2011(UTC) Berichten: 271
|
hier ga ik mijn avonturen bijhouden misschien niet zo compleet als anderen maar ben ook niet zon schrijven wat dat betreft zal mij voornamelijk op de kanalen in de buurt wenden heb van de week de laatste hand gelegd aan de fietskar morgen kijken voor een brommer om hem te trekken daar mijn rug en knieén dat niet echt trekken zal voornamelijk alleen zitten te vissen dus man-vis foto's zal het nog niet echt worden soms met vismaat of met vriendin maar dan moet de zon schijnen moet namelijk nog uitzoeken hoe ik met de zelf ontspanner moet werken maar dat doen we wel bij betere temperaturen voercampagnes zijn eind 2011 al gestart en heb tot op de dag van vandaag gevoerd op diverse stekken gelukkig is het onder de bruggen nog niet bevroren me nieuwe hengels staan al in mijn nieuwe foudraal klaar om eens lekker krom te gaan !!
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
ben benieuwd Sander! goed seizoen toegewenst iig |
groet erik |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 27-9-2011(UTC) Berichten: 271
|
na enkele drukke weken heb ik nu eindelijk weer eens tijd om de lijnen nat te maken ik ga tegen een hier in de buurt welbekende brug aanvissen samen met een maat we hebben niet veel voorgevoerd omdat we dan veel last van brasem hebben tevens de eerste sessie met de (brom)fietskar hiermee bereik ik stekken waar ik anders uren voor aan het lopen / sjouwen was wish us luck !
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpFeeling
»
Lieve CF ...
»
Sander's (alvast) gekke avonturen
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.