55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
ga je liever voor zoet een nash scopex bijvoorbeeld of een vismeel bol?? |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 29-12-2009(UTC) Berichten: 99
|
hmmz, afhankelijk van waar en wanneer eigenlijk.
maar een scopexje heb ik eigenlijk altijd wel bij me, waarom?...omdat ik er van overtuigd ben dat wanneer niks meer werkt, een scopexje altijd uitkomst kan bieden |
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
ik vis het liefste met een birdfoodmix combi met fishmix, de smaken is afhankelijk bij wie ik de boilies haal...... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
Allebeide wel, op zoet een vis pop-up en vice versa, vis dus graag snowman met combi, zit er altijd iets van de smaak tussen. Ik wil dit jaar wat gaan vissen met eiegn gemaakte mulberry. We zullen zien wat het gaat worden. (vissen) |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 4-10-2009(UTC) Berichten: 437
|
Op een water met veel grote brasems kies ik altijd voor een zoete boilie,heb ik veel minder last van die slijmjurken.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
mijn combi van smaak is de laatste jaren een fish flavour gecombineerd met een zoete flavour |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-1-2010(UTC) Berichten: 337
|
verschillend bij mij maar over het algemeen houd ik wel van een kruidige/vismeel bol. ach ja.. en natuurlijk mag ik zelf wel eens wat bollen testen voor bosche boillies dus ik heb variatie genoeg, zodat er uit eindelijk weer een nieuwe topper tevoorschijn komt.
|
Gr Henk de platte koning. |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.