40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
visser01 schreef:vind het gewoon geldklopperij
Mee eens! maar wel een hele slimme manier van. |
groet erik |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Je kunt je afvragen hoe fout dat is. Omdat wij steeds kritischer worden en meer aanbod voorgeschoteld krijgen moeten bedrijven steeds met iets nieuws komen om te blijven verkopen (geldkloppen). Zorgt natuurlijk wel voor innovatie. Niet iedereen slaagt hierin maar er zijn er sommige die toch steeds vooruit kijken.
|
|
|
|
|
Blijft altijd aan jezelf of je op dit soort dingen ingaat. En natuurlijk,als je uren maakt met dit aas zul je er allicht vissen op vangen net zoals op partikels en bollen. Maar dit bewijst de meerwaarde natuurlijk niet. Tis gewoon een slimme manier van verkopen,want er zijn altijd mensen bij die goedgelovig zijn. En daar maken ze dankbaar gebruik/misbruik van ,maar net hoe je het wil zien.. |
groet erik |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-2-2012(UTC) Berichten: 221
|
TIP...iemand al de nieuwe dvd van Korda tackle and tacticks gezien?.. ze komen op de markt met eeen Boilycutter..das een buis met een mes erin..je gooit er een 5 of 6 tal bollen in die douw je met een stamper door de buis en je hebt halven..gooi je die nog een keer door de buis heb je partjes...lijkt mij een super ding..
grt Marc |
Als iedereen het anders doet, doen we allemaal hetzelfde..... |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
O, zo ver was ik nog niet gekomen met de DVD . Klinkt wel grappig. Niet interessant wanneer je dat met een paar boilies doet. Moet je een emmer halve boilies hebben is het erg handig...
|
|
|
|
|
Marc schreef:TIP...iemand al de nieuwe dvd van Korda tackle and tacticks gezien?.. ze komen op de markt met eeen Boilycutter..das een buis met een mes erin..je gooit er een 5 of 6 tal bollen in die douw je met een stamper door de buis en je hebt halven..gooi je die nog een keer door de buis heb je partjes...lijkt mij een super ding..
grt Marc denk je dat een karper verschil ziet of je het zo doet of gewoon een enkele keer draaien in de grinder? |
groet erik |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 634
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Waarschijnlijk niet, maar die boiliecutter zag er zo wel efficient uit. Heb ze nog niet gezien in de winkel, maar staat al wel op mn verlanglijstje. Als je met kleine boilies weg kunt komen, is een kilo halve boilies in aantallen wel 2x zoveel als een kilo hele boilies b
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 21-8-2011(UTC) Berichten: 58
Bedankjes: 10 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Dit is toch niks nieuws meer. Als we dit al niet meer zelf kunnen verzinnen. Bij RRT liet ik bijvoorbeeld altijd "worsten" maken die ik vervolgens zelf sneed in diverse vormen. Was wel erg dresuur doorbrekend, dus om dit nu als "nieuw" te bestempelen, nee niet voor mij. |
F***k
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Gradus Scholtens schreef:Dit is toch niks nieuws meer. Als we dit al niet meer zelf kunnen verzinnen. Bij RRT liet ik bijvoorbeeld altijd "worsten" maken die ik vervolgens zelf sneed in diverse vormen. Was wel erg dresuur doorbrekend, dus om dit nu als "nieuw" te bestempelen, nee niet voor mij. Ik begrijp dat je dit niet meer doet/laat doen? Niet interessant/dressuurdoorbrekend meer? Bewerkt door de gebruiker donderdag 16 februari 2012 23:15:21(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 21-8-2011(UTC) Berichten: 58
Bedankjes: 10 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Leen,
Ik ben altijd op zoek na nieuwe dingen, dus dit gebruik ik ook nog wel eens. Maar ben nu weer met iets anders bezig. Maar interessant is het zeker wel, maar ik vind 14 euro voor 1 kilo echt te duur. Dat kost die kgb. Als je een voerplek wilt aanleggen, ben je een klein vermogen kwijt.
Gradus.... |
F***k
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-1-2012(UTC) Berichten: 370
|
Gradus Scholtens schreef:Dit is toch niks nieuws meer. Als we dit al niet meer zelf kunnen verzinnen. Bij RRT liet ik bijvoorbeeld altijd "worsten" maken die ik vervolgens zelf sneed in diverse vormen. Was wel erg dresuur doorbrekend, dus om dit nu als "nieuw" te bestempelen, nee niet voor mij. Het is toch altijd al geweest als je wat anders had dat het werkt op dressuur er zijn niet voor niks zoveel vormen op de markt al maar het is wat Gradus zegt deden we dit niet allang dan met zijn allen boilies verknippen in div vormen om te testen.??? Maar het is wel slim van de mannen dat ze er mee komen kant en klaar en zal zeker gaan verkopen!! |
Enjoy every day it never comes back!! |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 6-6-2011(UTC) Berichten: 28
|
Dit kan je zelf ook makkelijk maken gewoon een deeg worst in folie wikkelen en daarna koken folie eraf en snijden
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 9-7-2010(UTC) Berichten: 464
|
Straks maken we zo veel verschillende vormen van boilies dat de karper dat op een gegeven moment als 'gevaar' ziet en is de normale ronde boilie weer 'dressuur doorbrekend'. Vicieuze circel? In ieder geval werkt het nu nog wel en gaan we er gewoon mee aan de slag! Bewerkt door de gebruiker woensdag 7 maart 2012 15:52:27(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Never let the fear of striking out keep you from playing the game..! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
ik zie het zeker als een leuke toevoeging op sommige wateren. maar er zijn al zoveel van dit soort gelijke dingen op de markt. ik vertrouw nog steeds altijd op mijn 2 bollen die ik gebruik. de ene bol vis ik instant, de andere om te voeren en uiteindelijk ook mee te vissen. ik ben nog steeds van mening dat techniek met voeren, juiste rig en juiste strategie de sleutel is. de boilie kan daar aan bijdragen , maar tog als je niet kunt vissen.... kan je nog zo'n goede bol hebben. maar dan ga je ze echt niet vangen.... b |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 4-2-2012(UTC) Berichten: 33
|
Marc schreef:TIP...iemand al de nieuwe dvd van Korda tackle and tacticks gezien?.. ze komen op de markt met eeen Boilycutter..das een buis met een mes erin..je gooit er een 5 of 6 tal bollen in die douw je met een stamper door de buis en je hebt halven..gooi je die nog een keer door de buis heb je partjes...lijkt mij een super ding..
grt Marc jaa dat had ik gezien echt super handig.. ik ben benieuwt wanneer ze op de markt zijn ik haal hem zeker. |
Mvg. Dirk
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
josvanpinxteren schreef:hahahaha erwin daar ga ik ook niet van uit dat ze het met de hand doen want dan is echt onbegonnen werk.
wij hadden toendertijd geen keus je deed het maar gewoon.
ik ga het zeker opnemen in mijn assortiment want het zal wel (tijdelijk) aanslaan dan doe mij maar alvast 1 zak Jos |
houdoe en bedankt |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.