25 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 513
|
Ik ga 30 maart even naar bel foret voor een paar dagen even lekker opwarmen in het franse land (tenminste dat hoop ik)
Heeft er iemand ervaring op dit water en zo ja wil je dit dan ook delen??
ik hoor of lees het wel.
|
Je kan niet altijd vangen tijdens het vissen, anders had vissen wel vangen geheten!!!!!!!!
groeten jos van Pinxteren |
|
|
|
|
Niemand ervaringen over dit water die hij wil delen ?
mag ook via pm uiteraard. |
Je kan niet altijd vangen tijdens het vissen, anders had vissen wel vangen geheten!!!!!!!!
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 965 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
als karpervissen je passie is .
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 31-1-2011(UTC) Berichten: 429
|
weet nie of je het wel wil hooren |
karpers dit jaar 82 zwaarste vis 19.3 kilo
vorig jaar 83
als je niks gevangen hebt ben je tevroeg naar huis gegaan !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 11-1-2012(UTC) Berichten: 46
|
Avond Jos Vorig jaar op Bel foret geweest en een goed weekend gehad, had zelf 7 vissen van 22 pond tot 31 pond. Maatje van mij een 36 ponder enme andere maatje in de laatste nacht een 40er van de rietkant gehaald. Al met al niet slecht dus. Ik heb wel begrepen dat de menigen verdeeld zijn over dit water, maar daar kan ik niet over oordelen. Ik ga zelf weer het weekend van 27april tot en met 1 mei, dus zou het erg leuk vinden als je jouw ervaringen met mij zou willen delen. Dit mag natuurlijk ook via de pm. Ze verkopen daar pallets die niet al te duur zijn en waar mee bijgevoerd wordt in de winter. Vorig jaar heb ik samen met me maatje een zak gekocht en ik weet niet zeker of dit het succes heeft gebracht maar een beetje bijgeloof moet je hebben toch? Ik hoop dat je een goed weekend hebt aankomend weekend op Bel foret en veel succes!! Hoor of lees graag je resultaten b groetjes marco
|
|
|
|
|
he marco,
ik heb er veel zin in en denk dat het wel goed gaat komen jammer dat het wat kouder wordt hopelijk heeft de vis daar niet te veel last van.
ik zal mijn bevindingen zeker posten om je op de hoogte te houden.
en bedankt voor je reactie.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
De temperatuur zal daar toch nog wel aardig constant zijn Jos? Heel erg veel succes in elk geval en ik ben benieuwd naar de vangsten!
Succes!
|
|
|
|
|
helaas gaat ook de temperatuur daar s nachts naar beneden rond de 0 dus ik hoop er het beste van. en overdag gaat het van 20 graden nu naar 13 komende week.
dus het zal me benieuwen hoop het beste ervan.
je zal het gaan horen.
gr jos |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-11-2011(UTC) Berichten: 643 Bedankjes: 7 keer Is 8 keer bedankt in 6 post(s)
|
Ik houd het weer ook al nauw in de gaten. Ik ga samen met mijn maatje 9 april een midweek heen.
Heb al aardig wat info binnen over het water. (tnx ricardo) Maar het weer is nu best wisselvallig.
Gelukkig geen hittegolf zodat ik in een paai gevarenzone kan komen (dus dat scheelt weer).
|
|
|
|
|
|
het was koud s nachts maar wat een aktie hebben we gehad in 4 dagen 66 aanbeten 62 vissen geland !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
van 8,4 kg tot 16,4 kg ( 37 ervan over de 11 kilo) en allemaal puntje gaaf...
ook service voorzieningen allemaal top geregeld!!!!!!!!!!!!!!!!!
foto's volgen nog (als ik meer tijd heb) |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 11-1-2012(UTC) Berichten: 46
|
Ha Jos Al met al een top weekendje gehad dus op de koude nachten na!! 62 van de 66 runs verzilveren is zeker een goed resultaat Wil je met me delen hoe en wat je hebt gedaan om tot zo"n mooi resultaat te komen? Op welke stek heb je gezeten? Ik vind het een mooi water en zeker de voorzieningen vind ik er steengoed! Wij gaan 27 april weg tot en met maandag 30 april en hebben de stekken 5,6 en 7 Ik hoor graag van je! Groetjes Marco
|
|
|
|
|
Hè Marco
Ik zal je ff pm en zsm
Komt goed |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 13-4-2012(UTC) Berichten: 81
Bedankjes: 4 keer
|
Hey iedereen
een vraagje , ik zou begin juni willen gaan naar bel foret , nu mijn vraag is hoe zit het daar met wier groei voor de moment want vorig jaar op belvare heeft ons dat toch redelijk beperkt
thnx
|
|
|
|
|
Op bel vare is zeker veel wier op belforet daarin tegen eigenlijk niks geen wier dus gaan zeg ik |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 13-4-2012(UTC) Berichten: 81
Bedankjes: 4 keer
|
op welke stek zat je jos , mag me altijd pmen hoe je het heb aangepakt
groetjes
sven
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 965 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Beste sven ik heb verleden jaar ook in die periode daar gevist en toen was er nog geen wier van betekenis |
als karpervissen je passie is .
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-11-2011(UTC) Berichten: 643 Bedankjes: 7 keer Is 8 keer bedankt in 6 post(s)
|
Vrijdag terug gekomen van Bel Foret.
Het was een koud weekje maar alle doelen zijn bereikt, behalve het verbreken van mijn pr. Maar dat is voor mij bijzaak. Mooie vissen - goed gehaakt - en veilig geland vind ik toch het mooiste van het geheel.
CF-systeem getest (succes) Chod-rig met fluor en donkere popup getest (succes) alles midden in de onderlip Spiegel - schub - rijen - graskarper (succes) Onze tijgernoten (succes) Boilies van RM-baits met onze tijgernoten en hennep erin verwerkt (succes)
In totaal 10 puntgave karpers geland alleen de graskarper bloedde nogal. Maar dat hebben we goed behandeld.
En wat nog wel even spannend was was de fuut die het op mijn fluor-popup gemunt. Netjes in de onderlip/snavel gehaakt. Maar wat kunnen die beeste kwaad pikken zeg. Pff rotbeest. Maar ook die mocht weer schadeloos verder met het leegeten van de aangelegde voerstek.
Al met al een superweek.
We kregen nog hoog bezoek van de big boss van carpconnections. De was in de buurt en 2van zijn teamleden waren op dit water aan het vissen.
Totaal aantal vissers: ik en mijn maatje en 2 gasten van carpconnections. Dus we hadden alle ruimte. |
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
Mijn maat zat daar bij, die had er een heel mooie spiegel bij zitten en een 20,7 kilo-vis. Allebei in het begin van de week gevangen. In totaal hadden zij 16 vissen.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.