20 ponder Lid sinds: 7-3-2011(UTC) Berichten: 227
Bedankjes: 1 keer
|
wat is de beste manier als ik zelf veel boilies wil gaan draaien |
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Zorg dat je in ieder geval een boilie roltafel hebt in de gewenste diameter. Dat scheelt al een hele hoop, anders mag je alle boilies met de hand draaien. Verder natuurlijk een goede mix!! Een boiliespuit om worsten te spuiten, (al is dit minder noodzakelijk dan een boilieroltafel) Verder misschien een grote mixer voor je boiliedeeg. Of je moet een beetje geduld en sterke handen hebben als je het met de hand wil doen )dit is ook goed te doen Het is een tijdrovende klus, maar uiteindelijk als je al die balletjes ziet die je hebt gemaakt dan haal je d´r wel je voldoening uit. Bewerkt door de gebruiker woensdag 22 februari 2012 19:59:42(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 7-3-2011(UTC) Berichten: 227
Bedankjes: 1 keer
|
ik heb wel bolie planken en deegspuiten
zou een bolies gum snel gaan |
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 21-8-2011(UTC) Berichten: 58
Bedankjes: 10 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Mix meenemen naar een boiliefabrikant? Gaat het snelste, lijkt mijn altans.
Gradus.... |
F***k
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
Gradus Scholtens schreef:Mix meenemen naar een boiliefabrikant? Gaat het snelste, lijkt mijn altans.
Gradus.... en ook een dure. bollen maken,daar gaat gewoon tijd inzitten... zie het als een hobby in een hobby |
groet erik |
|
|
|
|
Diesel, Hij zei er niet bij dat het ook goedkoop moest zijn vandaar mijn reactie Ik vindt boilies draaien trouwens echt verre van leuk, ik zit mijn tijd liever aan de waterkant dan dat ik in de keuken moet staan. Trouwens zo duur vindt ik het allemaal niet meer als je je eigen mix mee brengt. Maar goed ieder zijn ding, succes iig Gradus.... |
F***k
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-12-2009(UTC) Berichten: 444 Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
Leer van je fouten, geniet van je succes |
|
|
|
|
Ongeveer 37.600 resultaten op "boilies draaien" lijkt mij dat er redelijk wat prijzen bij staan. Ik zou zeggen, doe je best.
Gradus.... |
F***k
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.