logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

2 Pagina's12>
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Jelle klein falckenborg  
#1 Gepost : donderdag 1 maart 2012 22:53:18(UTC)
Jelle klein falckenborg

15 ponder

Ben op zoek naar een andere voerboot en nu viel mijn oog op de beurs op een viper icon3. naar wat over en weer mailen, uiteindelijk besloten om er 1 te bestellen. maar nu zijn ze uitverkocht t/m juli. weer te lang getwijfeld en gezocht naar iets beters in die prijsklasse..
Hebben jullie eventueel nog andere ideeën over een vergelijkbare boot als de viper icon 3. een nanotec volledig graupner uitvoering lijkt mij misschien ook wel wat, iemand al ervaring mee?

Bewerkt door de gebruiker donderdag 1 maart 2012 22:57:45(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Sponsor
Lodewijk  
#2 Gepost : donderdag 1 maart 2012 22:58:15(UTC)
Lodewijk

55 ponder

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
was dat toevallig bij carpspotje?
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
Jelle klein falckenborg  
#3 Gepost : donderdag 1 maart 2012 23:16:04(UTC)
Jelle klein falckenborg

15 ponder

Lodewijk schreef:
was dat toevallig bij carpspotje?

Waar ik de boot op de beurs tegen kwam bedoel je? Dat was bij www.viper-voerboten.nl, stonden de boten van viper en baiter. de officiële verdeler in Nederland volgens mij.
kroon  
#4 Gepost : donderdag 1 maart 2012 23:17:47(UTC)
kroon

30 ponder

Bedankjes: 1 keer
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
ik heb de nanotec nu net.
en ga er zaterdag een sessie mee draaien.
heb er van de week even mee gevoerd en bevalt mij nu al super.
mooi klein ken voor mijn visserij meer als genoeg voer in
mooie kleine draaicirkel voor een 1 motorige boot.
zal er na het weekend wel wat meer over vertellen.
maar met voeren beviel ie mij al goed mooi klein en handelbaar.
verlichting is fel genoeg om op 80 mtr de bomen goed te zien.
steel niet de overheid dult geen concurentie

gr paul
Jelle klein falckenborg  
#5 Gepost : donderdag 1 maart 2012 23:22:12(UTC)
Jelle klein falckenborg

15 ponder

Oke, Benieuwd wat je er over te vertellen hebt na het weekend. Lees veel dingen over de voerklep. Heb hem op de beurs wel zien staan maar niet uitgebreid naar gekeken..
Mister X  
#6 Gepost : donderdag 1 maart 2012 23:27:06(UTC)
Mister X

50 ponder

@kroon review is welkom zeer benieuwd Blijb Wil graag dit jaar ook een voerboot Like
Marc  
#7 Gepost : donderdag 1 maart 2012 23:40:15(UTC)
Marc

20 ponder

Hey heb die Nanotec ook gezien op de beurs maar lijkt me persoonlijk helemaal niets, staat te hoog in het water met een te smalle basis dus denk dat ie bij een beetje golven alle kanten op gaat, die klep van hard plastic, denk dat ie erg breekgevoelig is zeker na een paar dagen met vorst in de buitenlucht, vervangen van batterijen is een hels geprop..vullen van de laadbak is omslachtig (boot telkens op zijn neus zetten..ik heb het idee dt ie is gebouwd op de basis van een pondskater orca..ook een drama ding..
heb zelf een orca gehad 1 motor met bijna geen stuwkracht, zeker met lijnen uitvaren op afstand trekt ie door de weerstand naar 1 kant en komt ie bijna niet vooruit..vervolgens gooi je het klepje open en komt de helft van je aas er niet uit, zeker met hennep en andere iets kleverige aassoorten...
sorry voor mijn negatieve mening over deze boot, maar zie er persoonlijk niets positiefs in, maar wens je natuurlijk succes met deze boot en hoop dat je mijn punten kunt weerleggen na je sessie!..

grt Marc

Als iedereen het anders doet, doen we allemaal hetzelfde.....
Dimitrie1975  
#8 Gepost : vrijdag 2 maart 2012 00:07:02(UTC)
Dimitrie1975

15 ponder

prijs 499 = graupner uitvoering

Specificaties:
Graupner motor, aandrijving, schroef en snelheidsregelaar

Formaat: 58cm
Gewicht: 5 kg (incl accu's)
Laadvermogen: 1 - 1.5kg
Draaicirkel: ca. 1 meter
Zuinig met accu's
Digitaal 2.4Ghz handzender
Unieke digital camouflage print
6 felle witte LED's voor en 2 rode felle LED's achter
Accu indicator LED achterop
Fishfinder voorbereid
Wierfilter
Regenhoes voor handzender Voerboottas
2 accu's
Spuitbus smeervet
Bereik ca. 500m

standaard nanotec = 399

Specificaties:
Graupner aandrijving
Formaat: 58cm
Gewicht: 5 kg (incl accu's)
Laadvermogen: 1 - 1.5kg
Draaicirkel: ca. 1 meter
Zuinig met accu's
Digitaal 2.4Ghz handzender
Unieke digital camouflage print
6 felle witte LED's voor en 2 rode felle LED's achter
Accu indicator LED achterop
Fishfinder voorbereid
Wierfilter
Regenhoes voor handzender Voerboottas
2 accu's
Spuitbus smeervet
Bereik ca. 500m

boot blijft hetzelfde alleen worden de aandrijf dingen graupner gemaakt.. heb ik geen 100 euro voor over .. verder geen verdere info te vinden maar er zijn geen slecht boten meer in mijn ogen, zelfs de baitliner van vlemmix is tegenwoordig een super boot sinds hij digital is..
Als je lijnen niet nat zijn !!!! Dat zit je thuis voor de buis ....
kroon  
#9 Gepost : vrijdag 2 maart 2012 08:13:49(UTC)
kroon

30 ponder

heb van de week er hennep en boilies mee uitgevaren maar bleef niks in liggen?
en ombouwen van de boot naar graupner komt er een niewe as,schroef,motor,en spannings regelaar in
monteer jij die is in de baas zn tijd red jij het niet voor 100 euro.
spannings regelaar kost 40 euro motor kost meen ik 30 euro en as en schroef kost ook een 10 euro!!
vaarsnelheid is het zelfde als de anatec spectrum!
zal van het weekend wel ff een paar foto's maken.
voor zover ik nu heb kunnen kijken en varen is het een perfecte boot voor mijn visserij op bepaalde wateren
waar ik mobiel moet zijn en niet te veel zware dingen moet versjouwen
en lijn invoeren is echt niet zo'n drama loop bij de navigator meer te kloten!

gr paul
Dimitrie1975  
#10 Gepost : vrijdag 2 maart 2012 08:24:55(UTC)
Dimitrie1975

15 ponder

voor de boot hoe is die afgebouwd als graupner is het niet duur, alleen niet voor mij weggelegt, ikzelf heb de baitcruiser groot gehad , daarna de mini en heb nu sinds een half ofzo de skarp s60 met rf15 en gps, ik ben zeer tevree over de skarp maar ook over de skarp hoor je dingen zoals spontaan ontploffen van de boot tijdens het varen na het opladen van de accu's. dit probleem is bekend bij skarp en ze geven nu advies om de deksels van de accu's eraf te halen tijdens het laden..

ook bij nieuwe boten zou heus wel wat ter licht komen maar tot die tijd is en blijft het een hele mooi boot voor weinig geld ..

Als je lijnen niet nat zijn !!!! Dat zit je thuis voor de buis ....
kroon  
#11 Gepost : vrijdag 2 maart 2012 08:49:26(UTC)
kroon

30 ponder

en wat ik ook een groot voordeel vind is dat deze boot geschroefd is en niet gekit
dus is er een x wat ben je je boot niet weken kwijt!
en er is bij elke modelbouw winkel spul voor te krijgen ook een groot voordeel

en marc wat doe jij met de voerklep dan dat jij denkt dat ie zou breken ik gooi me lood er nou niet bepaald in?
al zou ie van glas zijn zou ie nog heel blijven bij mij dan.

en zeker moet iedereen gewoon zn mening geven
wonen ten slotte in een vrij land uhm

gr paul
kroon  
#12 Gepost : vrijdag 2 maart 2012 08:54:35(UTC)
kroon

30 ponder

dimitrie

dat is het ook de slechte verhalen gaan sneller als de goeie?
en dat vind ik het mooie aan carpfeeling wordt niet zo snel iets afgebrandt!
een ieder heeft hier zn eigen keuze en op andere forums zie je meestal dat er 1 of 2 goed zijn en de rest niet.

gr paul
Andre  
#13 Gepost : vrijdag 2 maart 2012 10:05:52(UTC)
Andre

30 ponder

Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
Je kunt van een voerboot van pak m beet €300 tot €500 niet dezelfde kwaliteit verwachten als een een voerboot van €1000,- of meer. Dan gaat ie maar een keer niet zo hard als er een dikke wind staat en ja misschien moet er eerder eens een keer wat aan gerepareerd worden. Voor veel mensen is het de keuze, of een goedkope voerboot of geen voerboot. Zolang die maar doet wat ie moet doen...Ik heb weinig ervaring met voerboten uberhaupt, maar wat ik over t algemeen lees over de nanotec is dat je veel waar voor je geld krijgt. Is ie toch niet goed genoeg voor je, dan moet je n duurdere Tong
Mister X  
#14 Gepost : vrijdag 2 maart 2012 13:59:56(UTC)
Mister X

50 ponder

Laten wij eerlijk zijn. Wanneer winstmarges niet vreeselijk hoog zijn, is elke bootje
betaalbaar. Weet nooit hoeveel tussenpersonen geld pakken? Vergeet niet eenmaal 1
(brand) merknaam op het bootje, mag je flink in de buidel tasten. Wat kroon zegt kost
niet veel onderdelen, wanneer je handig bent als team team nootdorp. Kan dat je vies
veel geld besparen. Besef heel goed compatibility wat kan samen i.v.m storing, geen
slecht woordt gezegt! Hier mag desbetreffende winkelier & fabrikant geld verdienen!

Wanneer het bootje nodige puntjes op de I kan gebruiken, hoop ik dat in de toekomst
een V2 uitkomt (wanneer nodig!). Zou zeggen mensen kijk nog even de kat uit de boom.

Groot deel van de aanschafprijs is het model romp, merken proberen zich d.m.v model
vorm onderscheiden. Geld weer hetzelfde fabricagekosten (romp) kost niet veel. Maar
heeft het 1 merknaam, mag je flappen trekken! Het volgende geldt wat verdiend wordt
gaat direct naar ontwikkeling innovatief blijven. Mensen willen graag kunnen leven. Laten
wij eerlijk zijn, hengelsport is en blijft big business. Keuze is aan koper of hij/zij wel of
niet wil meegaan. Laat je niets wijsmaken goed voor onderzoek verrichten! Voor het
maken van een besluit. Het CF forum wil goed helpen. Tip: Stel je komt een mede visser
tegen met voerboot, vraag naar ervaring. Wat zijn de +/- punten. Betere info kan niet!

PS: Het wil ook lonen weg met bootjes met goedkoop aziatische "chinese" meuk! Nanotec
heeft hier dus een prima stap gemaakt, Los van prestatie het idee (kwaliteit betaalbaar!)

Laat een ding duidelijk zijn individueel, kan je altijd een bootje hebben wat lang goed
presteerd. Veel "chinese" bootjes gezien aan de waterkant met problemen. Mensen met
verdriet zich belazerd voelen. Mag dus zeggen spreek uit ervaring (ooggetuige) geweest Knipoog

Bewerkt door de gebruiker vrijdag 2 maart 2012 14:32:20(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

kroon  
#15 Gepost : vrijdag 2 maart 2012 14:26:54(UTC)
kroon

30 ponder

jowan

heb t zelf ook meegemaakt ellende ellende!!
heb t ook gezien maar wil andere merken er niet op afbranden.
fishfun heeft nu gewoon een goede boot op de markt gezet voor de mensen met een lager budget.
en ik vind dat dat ze goed gelukt is

gr paul
Andre  
#16 Gepost : vrijdag 2 maart 2012 14:31:05(UTC)
Andre

30 ponder

Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
Sorry Jowan, ik vind je bericht heel moeilijk om te volgen. Wat ik probeer te zeggen is dat de winstmarges op bootjes als de nanotec waarschijnlijk beduidend lager zijn als boten als de boten uit het topsegment. Zeggen we dan hetzelfde?
Mister X  
#17 Gepost : vrijdag 2 maart 2012 14:39:34(UTC)
Mister X

50 ponder

@kroon Hoop niet dat ik volgende week Swat team furious 5 op bezoek mag krijgen Breede lachd

@Andre Algemene reactie niet tegen jou. Wij zeggen het zelfde Knipoog Tik mijn berichten
in word i.v.m dyslectie. Begrijp heel goed kan moeilijk overkomen. Mijn domme hersens Domme ik

Bewerkt door de gebruiker vrijdag 2 maart 2012 14:42:28(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Henk Haarlem  
#18 Gepost : vrijdag 2 maart 2012 14:53:21(UTC)
Henk Haarlem

50 ponder

Man
Nederland

@ Jowan
Quote:
i.v.m dyslectie. Begrijp heel goed kan moeilijk overkomen. Mijn domme hersens

Dyslexie heeft niets te maken met dom zijn.

http://www.dyslexieweb.nl/beroemde-dyslectici

Om maar aan te geven dat hoe je denkt, niets met hoe je schrijft heb te maken.Tik 'm aan!

Bewerkt door de gebruiker vrijdag 2 maart 2012 19:44:35(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

"Mijn grootste moet ik nog vangen".
Mvg. Henk Haarlem.

"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen)
Rely not on the teacher, but on the teaching.
Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words.
Rely not on theory, but on experience.

Do not believe in anything simply because you have heard it.
Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations.
Do not believe anything because it is spoken and rumored by many.
Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes)
Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders.
Marc  
#19 Gepost : vrijdag 2 maart 2012 15:03:45(UTC)
Marc

20 ponder

Hallo Kroon, ik doe niets met de voerklep, maar wat ik wou zeggen is dat hard plastic breekgevoelig is, zeker bij kou wordt hardplastic snel broos, en aangezien de voerklep van de boot op de beurs met twee plastic uitsteeksels vast zat lijkt me dat erg breekgevoelig..vandaar..

Maar goed om te lezen dat de boot jou prima bevalt!..ik wens je er dan ook succes mee!..
Als iedereen het anders doet, doen we allemaal hetzelfde.....
kroon  
#20 Gepost : vrijdag 2 maart 2012 15:50:15(UTC)
kroon

30 ponder

marc
we gaan het vanzelf mee maken maar ik ben er niet bang voor.
dan zouden er toch ook veel molens moeten breken ?
aangezien die toch ook nog vaak voor een groot deel uit kunstof bestaan ?

gr paul
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest (9)
2 Pagina's12>
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.